Kierownik Sklepu I Mielec
Wynagrodzenie
7 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Mielec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Mielec
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Zobacz, czym będziesz się zajmowaćDołącz do sklepu Biedronki na stanowisko Kierownik Sklepu (k/m).
- Zarządzanie zespołem pracowników sklepu – tworzenie grafiku, motywowanie i rozwijanie;
- Ścisła współpraca z Zastępcami Kierownika Sklepu oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży;
- Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat;
- Odpowiedzialność za dostępność produktów oraz funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
- Wykładanie towaru i dbanie o jego ekspozycję, prace porządkowe w sklepie i jego obrębie;
- Obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży.
Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy
Pasujesz do nas, jeśli:
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Jesteś komunikatywny/a, samodzielny/a i proaktywny/a w działaniu;
- Jesteś nastawiony/a na realizację celów sprzedażowych;
- Jesteś gotowy/a do pracy fizycznej i w systemie zmianowym (w tym weekendy i święta);
- Masz wykształcenie minimum średnie;
- Jesteś gotowy/a do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji;
- Jesteś zaangażowany/a i nastawiony/a na współpracę.
Oferujemy:
- Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
- Premie miesięczne, zależne od wyników sklepu;
- Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów, na zakupy w Biedronce i Hebe;
- Ponad 20 benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty sportowej, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych;
- 6 miesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
- Realna szansa na awans – 90% awansów to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wyniki testu przetwarzane są przez Spółkę na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas rozpatrywania podań w ramach procesu rekrutacji, indywidualne decyzje w sprawie Kandydatów mogą być podejmowane w sposób zautomatyzowany, wspomniane przetwarzanie jest konieczne do celów związanych z przetwarzaniem danych przed zawarciem umowy (art. 22 ust. 2 lit. c RODO).
Dane wynagrodzeniaod 7 200 zł brutto / mies + premia za wyniki
x
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.