Kierownik Sklepu Biedronka I Leżajsk
Lokalizacja
Leżajsk
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Leżajsk
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Zobacz, czym będziesz się zajmować
Dołącz do sklepu Biedronki na stanowisko Kierownik Sklepu
Zarządzanie zespołem pracowników sklepu – tworzenie grafiku, motywowanie i rozwijanie;
Ścisła współpraca z Zastępcami Kierownika Sklepu oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży;
Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat;
Odpowiedzialność za dostępność produktów oraz funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
Wykładanie towaru i dbanie o jego ekspozycję, prace porządkowe w sklepie i jego obrębie;
Obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży.
Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy
Pasujesz do nas, jeśli:
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Jesteś komunikatywny/a, samodzielny/a i proaktywny/a w działaniu;
Jesteś nastawiony/a na realizację celów sprzedażowych;
Jesteś gotowy/a do pracy fizycznej i w systemie zmianowym (w tym weekendy i święta);
Masz wykształcenie minimum średnie;
Jesteś gotowy/a do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji;
Jesteś zaangażowany/a i nastawiony/a na współpracę.
Oferujemy:
Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
Premie miesięczne, zależne od wyników sklepu;
Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów, na zakupy w Biedronce i Hebe;
Ponad 20 benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty sportowej, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych;
6 miesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
Realna szansa na awans – 90% awansów to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Prześlij swoją aplikację – pamiętaj, aby podać aktualny adres e-mail.
Po wstępnej selekcji przez Rekrutera, otrzymasz dostęp do gry rekrutacyjnej (czas trwania 70 min). Po jej ukończeniu otrzymasz podsumowanie wraz z opisem Twoich mocnych stron i obszarów do rozwoju.
Kandydaci z najlepszym wynikiem zostaną zaproszeni na spotkanie rekrutacyjne (czas trwania 40 min).
Wyniki testu przetwarzane są przez Spółkę na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas rozpatrywania podań w ramach procesu rekrutacji, indywidualne decyzje w sprawie Kandydatów mogą być podejmowane w sposób zautomatyzowany, wspomniane przetwarzanie jest konieczne do celów związanych z przetwarzaniem danych przed zawarciem umowy (art. 22 ust. 2 lit. c RODO).
Dane wynagrodzenia
Wynagrodzenie podstawowe brutto 7200 plus premia uznaniowa 800* ( *przybliżona średnia wartość premii z 6 miesięcy w roku 2025);
-
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.