- Strona główna
- Praca
- Pracownik sklepu
- Zarządzanie sklepem
- Zarządzanie sklepem - Warmińsko-mazurskie
- Zarządzanie sklepem - Elbląg
Lokalizacja
Elbląg
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki
Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z naszych 3500 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!
Za co będziesz odpowiadać?
- Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób;
- Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników;
- Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
- Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
- Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów.
Nasze wymagania i oferowane benefity
Jakich osób szukamy?
- Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii
- Samodzielnych i proaktywnych w działaniu;
- Komunikatywnych;
- Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat;
- Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.
Co zapewniamy?
- Umowę o pracę bez okresu próbnego;
- Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;
- Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.
- 92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.
- Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
- Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;
- Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej;
- 80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Etapy procesu rekrutacji:
Jak Cię wdrożymy?
- Okres wdrożenia trwa ok. 6 m-cy;
- Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu; Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych;
- Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.
Etapy procesu rekrutacji :
1. Aplikacja CV
2. Selekcja i weryfikacja dokumentów przez Rekrutera
3. Spotkanie rekrutacyjne z Przełożonym i z Rekruterem
4. Assessment Center
4. Decyzja = informacja zwrotna
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Elbląg,
Warmińsko-mazurskie