Kierownik Sekcji Technicznej Biedronka I Sokołów Małopolski
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Zobacz, czym będziesz się zajmować- Nadzór nad materiałami eksploatacyjnymi – kontrola poziomów paliw, CO₂, środków chemicznych i składanie zamówień.
- Zapewnienie ciągłości dostaw mediów – kontrola stanu technicznego instalacji gazowych, wodnych, elektrycznych i kanalizacyjnych.
- Utrzymanie sprawności urządzeń i obiektów – zlecanie przeglądów, napraw, konserwacji oraz prób działania.
- Monitorowanie instalacji chłodniczej – codzienna kontrola temperatur, reagowanie na alarmy, kontakt z serwisem.
- Organizacja pracy zespołu – planowanie grafików, urlopów, rozliczanie czasu pracy, szkolenia BHP.
- Obsługa awarii i usterek – przyjmowanie zgłoszeń, zlecanie napraw, odbiór i rozliczenie wykonanych prac.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi – nadzór nad realizacją umów, szkolenia BHP, aktualizacja bazy BCP.
- Wsparcie działań środowiskowych – raportowanie zużycia mediów i przekazywanie danych o odpadach.
- Obsługa systemu WDK – tworzenie zamówień, potwierdzanie usług, zakładanie kontraktów.
- Zarządzanie flotą wózków widłowych – przyjmowanie zgłoszeń, organizacja wymiany i napraw, zapewnienie dostępności.
Pasujesz do nas, jeśli:
- Masz min. 3-5 lat doświadczenia na podobnym lub samodzielnym stanowisku w przynajmniej jednym z sektorów takich jak: budownictwo, automatyka przemysłowa, energetyka, FMCG ;
- Posiadasz wykształcenie min. średnie techniczne ;
- Masz uprawnienia energetyczne grup 1, 2 i 3 (E i D) oraz uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.
- Masz znajomość z zakresu zarządzania i eksploatacji obiektów;
- Znasz podstawy obsługi systemu MS Office;
- Znasz, w stopniu podstawowym język angielski;
- Masz orientację na wyniki, samodzielność w podejmowaniu decyzji i odpowiedzialność za działania.
- Cechują Cię myślenie strategiczne, rozwiązywanie problemów, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, skuteczna komunikacja, współpraca w zespole, wspieranie rozwoju innych oraz odporność na stres i zmiany.
Oferujemy:
- Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
- Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe;
- Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: samochód służbowy z kartą paliwową, również do celów prywatnych, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych.
- Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami;
- Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Centrum Dystrybucji Biedronki w Sokołowie Małopolskim otworzy się w I połowie 2026 roku, konieczne jest odbycie około 3 miesięcznego szkolenia, w jednym z Centr Dystrybucji.
a
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.