
Lokalizacja
Gdańsk, Wrzeszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Gdańsk, Wrzeszcz
Opis
Jesteśmy polską firmą, jedną z najszybciej rozwijających się w branży optycznej marek luksusowych. Przez ponad 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce, oferując profesjonalną sprzedaż opraw i szkieł oraz dostarczając Klientom wiedzę i szereg rozwiązań jakie proponuje nowoczesna optyka. Zarządzamy 5 salonami optycznymi premium, a w naszych salonach znajdziecie najbardziej prestiżowe marki tj.: Dita, Chanel, Cartier, Dior, Celine, Tom Ford, YSL, Gucci i wiele innych. W salonach we Wrocławiu, Katowicach i w Poznaniu znajdziecie kolekcje najlepszych światowych projektantów.
Jesteśmy ambitni i kreatywni, dlatego wciąż szukamy nowych wyzwań oraz możliwości rozwoju, aby odpowiadać na potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Naszym największym sukcesem jest nasz zespół, a tworzy go ponad 30 wyspecjalizowanych i utalentowanych osób, pasjonatów, dzięki którym każdego dnia podążamy za modą i panującymi trendami na całym świecie!
Jeśli chcesz nas poznać, to już teraz zapraszamy Cię na naszą stronę internetową, Facebook i Instagram.
W związku z rozwojem firmy i otwarciem dwóch salonów w Gdańsku i w Gdyni poszukujemy: KIEROWNIKA SALONU
Twój zakres obowiązków:
kompleksowe zarządzanie nowo otwartym salonem w Gdańsku/Gdyni;
bycie liderem zespołu – inspirowanie, rozwijanie i wspieranie pracowników poprzez codzienne zaangażowanie, coaching oraz świadome budowanie kultury współpracy i odpowiedzialności;
aktywna sprzedaż i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami. Realizowanie planów sprzedażowych, czyli masz “smykałkę do handlu”;
stawianie przed sobą ambitnych celów i angażowanie teamu w ich realizację;
inicjowanie działań promujących markę i salon lokalnie;
montaż i osadzanie szkieł oraz naprawa okularów;
rekomendowanie nowoczesnych rozwiązań optycznych; wykonywanie pomiarów refrakcji oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby Klientów (w przypadku Refrakcjonisty/Optometrysty).
Oczekiwania:
masz min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży retail – doświadczenie w branży optycznej będzie dużym atutem;
znasz specyfikę pracy z Klientem Premium i potrafisz budować relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie;
posiadasz wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: optometria, technika optyczna lub pokrewne;
cechuje Cię wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
Śledzisz trendy modowe i potrafisz połączyć kompetencje sprzedażowe z estetyką i doradztwem wizerunkowym;
doświadczenie w organizacji działań marketingowych i eventowych – potrafisz zaplanować i wdrożyć lokalne inicjatywy wspierające sprzedaż, budujące rozpoznawalność marki i angażujące społeczność Klientów.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
atrakcyjny system premiowy – doceniamy wyniki i zaangażowanie;
luksusowy produkt i klient premium – będziesz pracować z markami takimi jak Cartier, Dita, Chanel, Dior, Tom Ford, Celine, YSL i wiele innych;
samodzielność i wpływ – realny wpływ na rozwój nowej lokalizacji;
po kilku miesiącach otrzymasz od nas okulary i szkła korekcyjne najbardziej luksusowych brandów;
możliwość skorzystania z benefitów: Multisport i prywatnej opieki medycznej;
wysokiej klasy narzędzia pracy – nowoczesny sprzęt (DNEYE), dopracowane procesy i zaplecze merytoryczne.
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój nowego salonu i doskonalić się w środowisku, które łączy pasję do optyki, mody i sprzedaży – dołącz do nas!
Sprawdź nas na www.designoptyk.com
Instagram & Facebook: designoptyk
Etapy rekrutacji
1. Spotkanie online z HR Managerem.
2. Spotkanie z HR Managerem i Zarządem oraz zadanie rekrutacyjne.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.