

Kierownik Działu Zaopatrzenia i zbytu
Lokalizacja
Siemianowice Śląskie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Siemianowice Śląskie
Opis
Przedsiębiorstwo Hydromel Sp. z o.o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich poszukuje osoby do pracy na stanowisku Kierownik działu zaopatrzenia i zbytu.
Obowiązki:
Tworzenie, usprawnianie i standaryzacja procesów planistyczno- zakupowych w obszarze obsługi produkcji / prefabrykacji konstrukcji stalowych
Prowadzenie działań informacyjnych, handlowych i koordynowanie inicjatyw poprawiających dostępność materiałową w łańcuchu dostaw
Spotkania handlowe z dostawcami i dbanie o najwyższy standard takiej współpracy
Realizowanie wyznaczonych celów przez przełożonych i kierunków działań istotnych dla Spółki
Zarządzanie zespołem (5+ osób), rozwój talentów, budowanie planów sukcesji, rozliczanie z powierzonych zadań, koordynacja pracy pomiędzy pracownikami jak i innymi działami
Realizacja planu zakupowego, identyfikowanie zagrożeń i szybkie wdrażanie działań korygujących
Nadzór nad procesem zakupowym (realizacja zamówień przebiega w programie LoMag - do którego pracownik zostanie przyuczony) i kształtowanie strategii planowania materiałowego
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz budowanie kultury jakości pracy i bezpieczeństwa
Nadzór, koordynacja i analiza pracy działu zbytu (pracujemy na programie PROBIT, do którego pracownik zostanie przeszkolony)
Nadzór nad działem magazynu poprzez stałą analizę gospodarki magazynowej, uzupełnianie stanów magazynowych, dbanie o porządek w gospodarce mieniem, motywowanie i stała współpraca z zespołem
Wykonywanie inwentaryzacji i raportowanie przepływów towarów oraz rentowności magazynu
Współpraca z innymi działami i stałe utrzymywanie jak najwyższych standardów (ISO itp.)
Wymagania:
Znajomość branży konstrukcji stalowych i/lub hydrauliki siłowej
Umiejętność zarządzania zespołem i pracy w stresie
doświadczenie na podobnym stanowisku (specjalista ds. zaopatrzenia / zbytu, kierownik działu) minimum 5 lat
Komunikatywność
doświadczenie w budowie relacji biznesowych z klientami i ich utrzymywaniu na najwyższym poziomie
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat.B
Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy (podstawa + premie)
wszelkie niezbędne narzędzia do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
praca w renomowanej firmie z możliwością rozwoju i długoletniej współpracy
możliwość współpracy z osobą prowadzącą działalność gospodarczą
Osoby zainteresowane podjęciem pracy zapraszamy do kontaktu z działem kadr lub sekretariatem : Tel.: 32 73***********106 / 167
Kontakt telefoniczny w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
mail: kadry[małpa]ppupumar.pl
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?