Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 31 października 2025

Kierownik działu realizacji zamówień

Lokalizacja

Jabłonna

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Chotomowska 30

05-110 Jabłonna

Wskazówki dojazdu

Opis

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez kompleksową i sprawną realizację zamówień, budowanie relacji z klientem, aktywną promocję produktów oraz zapewnienie terminowych dostaw

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem

  • Zapewnienie optymalnego przebiegu procesów w Dziale Realizacji Zamówień zgodnie ze standardami firmy

  • Zagwarantowanie wysokiego standardu obsługi klienta

  • Bieżące nadzorowanie procesu realizacji zawartych umów i złożonych zamówień

  • Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym planowanie zakupów, nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru i zabezpieczeniem stanów magazynowych

  • Nadzorowanie prawidłowego fakturowania klientów

  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i zgodności stanów magazynowych

  • Nadzór nad procesem windykacji

  • Angażowanie zespołu w działania rozwojowe oraz wspieranie go w codziennych zadaniach

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi klienta

Nasze wymagania:

  • Min. 1-2 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze realizacji zamówień

  • Doświadczenie w kontaktach z klientami i realizacji zamówień

  • Udokumentowane sukcesy w optymalizacji procesów i standardów pracy w obsłudze klienta

  • Wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie: prowadzenie zespołu, motywowanie, egzekwowanie, delegowanie zadań, organizacja pracy

  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami

  • Orientacja na wynik i umiejętność pracy na wskaźnikach KPI

  • Skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania

  • Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami w organizacji

  • Znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemami CRM

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży medycznej (sprzęt medyczny)

  • Doświadczenie w logistyce i gospodarce magazynowej

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Ambitne zadania w stabilnej i stale rozwijającej się firmie

  • Cykl szkoleń produktowych

  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w obrębie obsługi klienta i logistyki

  • Wsparcie w trakcie wdrożenia

  • Pomocny i otwarty zespół specjalistów

Aplikuj
ID: 1035683039

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon