Kierownik działu realizacji zamówień
Lokalizacja
Jabłonna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Twój zakres obowiązków:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez kompleksową i sprawną realizację zamówień, budowanie relacji z klientem, aktywną promocję produktów oraz zapewnienie terminowych dostaw
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Zapewnienie optymalnego przebiegu procesów w Dziale Realizacji Zamówień zgodnie ze standardami firmy
Zagwarantowanie wysokiego standardu obsługi klienta
Bieżące nadzorowanie procesu realizacji zawartych umów i złożonych zamówień
Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym planowanie zakupów, nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru i zabezpieczeniem stanów magazynowych
Nadzorowanie prawidłowego fakturowania klientów
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i zgodności stanów magazynowych
Nadzór nad procesem windykacji
Angażowanie zespołu w działania rozwojowe oraz wspieranie go w codziennych zadaniach
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi klienta
Nasze wymagania:
Min. 1-2 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze realizacji zamówień
Doświadczenie w kontaktach z klientami i realizacji zamówień
Udokumentowane sukcesy w optymalizacji procesów i standardów pracy w obsłudze klienta
Wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie: prowadzenie zespołu, motywowanie, egzekwowanie, delegowanie zadań, organizacja pracy
Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
Orientacja na wynik i umiejętność pracy na wskaźnikach KPI
Skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami w organizacji
Znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemami CRM
Mile widziane:
Doświadczenie w branży medycznej (sprzęt medyczny)
Doświadczenie w logistyce i gospodarce magazynowej
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ambitne zadania w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
Cykl szkoleń produktowych
Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w obrębie obsługi klienta i logistyki
Wsparcie w trakcie wdrożenia
Pomocny i otwarty zespół specjalistów
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?