
Kierownik Działu Obsługi Klienta - Sklep Internetowy
Wynagrodzenie
6 800 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wysoczyn
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
O nas:
Tworzymy markę, której celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości soków tłoczonych prosto z natury – bez dodatków, bez kompromisów. Codziennie obsługujemy zamówienia z całej Polski i dbamy o to, by klienci otrzymali nie tylko świetny produkt, ale również wyjątkową obsługę. Szukamy osoby, która pokieruje naszym Biurem Obsługi Klienta Internetowego i zadba o to, by każdy kontakt z marką był pozytywnym doświadczeniem.
Opis stanowiska:
Jako Kierownik Działu Obsługi Klienta Internetowego będziesz odpowiadać za budowanie wysokiego standardu kontaktu z klientem, zarządzanie zespołem oraz optymalizację procesów obsługi. Szukamy osoby empatycznej, dobrze zorganizowanej i z doświadczeniem w e-commerce.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem obsługi klienta (telefoniczna, mailowa, social-media)
• Tworzenie i wdrażanie standardów oraz procedur obsługi klienta
• Nadzór nad realizacją zamówień, reklamacjami i zapytaniami klientów
• Monitorowanie jakości obsługi, analiza opinii klientów i wdrażanie usprawnień
• Monitorowanie poziomu jakości sprzedaży (terminowość wysyłek, aktualność aukcji, dostępności produktów itp.)
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami – także w sytuacjach trudnych
Wymagania:
• Min. roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale obsługi klienta
• Doświadczenie w eCommerce (znajomość platform sprzedażowych)
• Umiejętność zarządzania zespołem i wdrażania efektywnych procesów
• Doskonała komunikacja i wysoka kultura osobista
• Samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność
• Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów Comarch, Sellasist
Oferujemy:
• Możliwość realnego wpływu na rozwój doświadczenia klienta
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zniżki na produkty i udział w testowaniu nowości
• Przyjazna atmosfera i zgrany zespół
Aplikacje prosimy przesyłać przez OLX :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?