- Strona główna
- Praca
- Gastronomia
- Manager restauracji
- Manager restauracji - Małopolskie
- Manager restauracji - Kraków
- Manager restauracji - Stare Miasto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Grupa Dobry Hotel to polska firma działająca w branży HORECA od 2004 roku. Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi. Zarządzamy 22 obiektami hotelowymi, Centrum Eventowym Butelkownia oraz 2 restauracjami i stale rośniemy!
Nasze obiekty zlokalizowane są w całej Polsce: Trójmieście, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Zakopanem, Jastarni, Mikołajkach.
Obecnie prowadzimy rekrutację do
Hotel Wyndham Grand Krakow Old Town 5*
Na stanowiska:
Kierownik/Kierowniczka Zmiany Restauracji
Miejsce pracy:
Kraków Stare Miasto
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę lub umowa zlecenie
Wymiar etatu:
Pełen
Co możemy Ci zaoferować?
pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki
możliwość rozwoju zawodowego w Grupie Dobry Hotel
posiłki pracownicze
dofinansowanie do karty multisport
prywatna opieka medyczna
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
zniżki firmowe na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotel
wewnętrzne programy bonusowe „pracownik kwartału”
program poleceń „rekomenduj i zarabiaj”
możliwość skorzystania ze zniżek na studia w WSB Merito
premie jubileuszowe
Jakie będą Twoje zadania?
koordynacja działań i zadań podczas zmiany w restauracji
nadzorowanie personelu w trakcie zmiany i zapewnienie przestrzegania standardów obsługi.
rozwiązywanie wszelkich problemów i sytuacji awaryjnych w trakcie zmiany.
monitorowanie zapasów i zamówień podczas zmiany.
współpraca z kierownictwem w celu raportowania działań i ewentualnych problemów występujących w trakcie zmiany.
zapewnienie przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny podczas pracy.
motywowanie zespołu i tworzenie pozytywnej atmosfery pracy podczas zmiany.
zapewnienie czystości i porządku w restauracji oraz barze.
wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego
Wymagamy:
minimum 1 rok doświadczenia w branży restauracyjnej lub gastronomicznej na stanowisku koordynatora zmiany lub zbliżonych stanowiskach zarządzających zespołem
znajomość języka angielskiego B1
umiejętność efektywnego zarządzania zespołem i organizowania pracy.
zdolność do podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów.
doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
znajomość procedur i standardów obsługi klienta.
Czekamy na Twoją aplikację!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie