Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Zielona Góra
Opis
Edukacja bez barier - fundacja na rzecz rozwoju edukacji w Polsce jest pozarządową organizacją non-profit. Działalność Fundacji jest finansowana przede wszystkim z wpłat osób fizycznych i instytucji, dotacji oraz dofinansowania ze środków unii europejskiej. W związku z rozwojem i realizacją nowych projektów poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Call Center
Opis stanowiska:
· Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych (zadaniem konsultantów będzie wsparcie organizacyjne trenerów realizujących szkolenie na terenie całej Polski w zakresie zbierania, wypełniania i obsługi dokumentacji szkoleniowej)
· szkolenie oraz motywowanie pracowników call center.
· Monitorowanie jakości obsługi klienta i przestrzegania standardów firmy.
· Tworzenie grafików pracy, rozliczanie czasu pracy, kontrola wskaźników efektywności,
· Wdrażanie i nadzorowanie strategii projektowej,
· Opracowywanie raportów i analiz wydajności zespołu.
· Rozwiązywanie sytuacji problemowych, skarg i trudnych przypadków.
· Współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów i poprawy jakości realizowanego projektu,
· Praca stacjonarna: Zielona Góra
Co oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysoką premię za realizację ustalonych celów
samodzielność w pracy - zarządzanie zespołem call center nie związanym ze sprzedażą produktów firmy, ani obsługi problemów klientów.
Nasze oczekiwania
minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Call Center
zarządzanie min. 5 zespołem konsultantów telefonicznych (rekrutacja, monitorowanie wyników, odsłuch rozmów),
szkolenie konsultantów w zakresie przeprowadzania rozmów oraz raportowania ich wyników
Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
realizacja wyznaczonych celów projektowych
znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) w stopniu zaawansowanym,
doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?