Kierowca kat. C,B | Dystrybucja | Pomorskie | Etat | Dorywczo
Wynagrodzenie
7 320 - 9 640 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Pruszcz Gdański
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Pruszcz Gdański
Opis
Proszę o kontakt, jeżeli chcesz mieć pewność, że twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone najlepiej zrobić to telefonicznie: 51*****20 !!!
Zatrudnimy kierowców:
Etat - umowa o pracę – kat. C - SOLÓWKA - stawka dzienna netto 280 PLN na próbę, docelowo 300 PLN.
Dorywczo - umowa zlecenie – kat. C - SOLÓWKA, BUS - stawka dzienna netto 280 PLN na próbę, docelowo 300 PLN.
Dorywczo - umowa zlecenie – kat. B - BUS - stawka dzienna netto 260 PLN na próbę, docelowo 280 PLN.
Wymagania:
Aktualne prawo jazdy dla danej kategorii, świadectwo kwalifikacji zawodowej z zakresu przewożenia towarów, karta kierowcy do tachografu.
Uprawnienia ADR*,
Badania sanepidowskie*,
Umiejętność zarządzania trasą (punkty z odbiorami wpadające podczas dnia pracy).
*możliwość wyrobienia po podjęciu pracy
Opis pracy:
Dystrybucja paletowa na terenie Trójmiasta i okolic. Baza znajduję się na ulicy Dekarskiej w Rusocinie. Na miejscu posiadamy 6 samochodów, w tym 4 etatowe (3 solówki, 1 bus), które wyjeżdżają codziennie oraz 1 zapasowe (solówka). Każdy wyposażony w windę, wózek paletowy ręczny oraz pasy zabezpieczające towar. Każdy kierowca otrzymuję także skaner kodów, którego obsługi należy się nauczyć w trakcie dnia próbnego.
Praca odbywa się w godz. 6:00 – 15:00, PON - PT, bez świąt.
Dzień zaczynamy od załadowania samochodów, każdy kierowca ładuję swój pojazd, po czym pomaga kolegom. Bazę opuszczamy dopiero kiedy każdy kierowca się załaduję, aby uniknąć sytuacji w której ktoś krąży bez sensu po magazynie. Podczas rozwożenia towaru istnieje możliwość komunikacji między sobą oraz biurem, czy klientem, w celu uzyskania podpowiedzi jak trafić we wskazane miejsce. Jeden z kierowców jest kierownikiem, z którym kontaktujecie się w momencie jakiegoś problemu np. z samochodem. Istnieje także szansa że wpadnie jakiś odbiór towaru który musi trafić do magazynu. Po powrocie na bazę należy rozładować samochód.
Istnieje możliwość, że na dany dzień przewidziane będą jeszcze jakieś dowozy, należy w biurze zapytać o taką ewentualność po powrocie na bazę. Robisz więc jedno duże kółko lub dwa mniejsze. Każdy kierowca prowadzi dzienny raport, w którym zapisuję, uwagi dotyczące samochodów, godziny pracy itp. Dzienna stawka wypłacana jest także jeżeli koniec pracy wypadnie przed 15:00. Godziny ponad liczbowe płatne.
Zależy nam abyście dbali o swoje bezpieczeństwo i o powierzony sprzęt. Płacimy za jakość nie ilość, wolimy wam zapłacić za wolniejszą i bezpieczniejszą jazdę niż opłacać koszty różnych kolizji i napraw pojazdów.
Zakres obowiązków:
Ładowanie i rozładowanie pojazdu z użyciem skanera kodów.
Dostarczanie oraz odbieranie towaru z miejsc przeznaczenia.
Noszenie ubrań firmowych (zapewniane przez nas).
Prowadzenie raportu dziennego.
Informacja dla pracy dorywczej:
Celem kierowców na pracę dorywczą jest zabezpieczenie wywozu towarów w przypadku braku kierowcy etatowego. Chcemy, aby nasi kierowcy mogli brać dni wolne jak tego potrzebują, ale w tym celu potrzebujemy zastępstwa. Można aplikować nawet jeżeli jesteś w stanie jeździć np. tylko w poniedziałki.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?