Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Key Account Manager
  5. Key Account Manager - Mazowieckie
  6. Key Account Manager - Warszawa
  7. Key Account Manager - Mokotów
Dodane Dzisiaj o 09:24

Key Account Manager Import/Dystrybucja

Wynagrodzenie

10 000 - 15 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Współpraca B2B

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaDyspozycyjność: Elastyczny czas pracySamochód służbowy: TakMiejsce pracy: Praca hybrydowa, Częste podróże służbowe, W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy firmą handlową z ponad 30 letnim doświadczeniem specjalizującą się w imporcie materiałów wyposażenia wnętrz w tym płytek ceramicznych.

Przyjmiemy do naszego zespołu pracownika wsparcia sprzedaży detalicznej jak też hurtowej który posiada :

• wykształcenie wyższe lub licencjat

• doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)

• biegłą znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel

• umiejętność budowania i podtrzymywania kontaktów biznesowych

• samodzielność i dobra organizacja własnej pracy

• zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się

• nastawienie na realizację celów i dobra organizacja pracy

• silna motywacja i ambitne podejście do pracy

• mile widziane doświadczenie we współpracy z klientami B2B

• mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

• mile widziana znajomość programu sprzedażowego wa pro wf mag

• gotowość do pracy w terenie, delegacji, szkoleń wyjazdowych

Zakres obowiązków:

• Administracyjna obsługa klientów B2B / klientów hurtowych i biur projektowych

• Przygotowywanie ofert dla klientów i ich dalsze monitorowanie

• Wystawianie faktur, zamówień, zleceń wysyłki,

• Realizacja zamówień otrzymanych od klientów B2B i biur projektowych

• Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami

• Analizowanie danych sprzedażowych, raportowanie i tworzenie okresowych planów sprzedaży

• Monitorowanie potrzeb klientów w zakresie doskonałej prezentacji towarów na ekspozycji

• Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów

Otrzymasz :

- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + premia miesięczna

- umowę o pracę lub kontrakt B2B samozatrudnienie

- stabilność zatrudnienia

- profesjonalne szkolenie branżowe umożliwiające realizację powierzonych zadań

- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z wiodącą na rynku firmą z branży wyposażenia wnętrz

- niezbędne narzędzia pracy

- dobrą atmosferę pracy i partnerskie relacje

- samodzielność w organizowaniu i planowaniu pracy.

Osoby zainteresowane zachęcamy do przesłania cv.

Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Euro-Ceramika sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie ul. Bartycka 24/26 lokal 217, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji."

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Euro-Ceramika sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie ul. Bartycka 24/26 lokal 217.

Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie www.euro-ceramika.p

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 911878049

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon