Junior Team Leader zespołu obsługi pacjenta
Wynagrodzenie
6 000 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Opis
Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów, lekarzy oraz ekspertów z innych dziedzin by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.
Jako Team Leader zespołu obsługi pacjenta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Szukamy osoby:
z doświadczeniem w rekrutacji,
z doskonałą umiejętnością organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem,
kontaktowej i empatycznej,
znajomość branży medycznej będzie plusem.
Jakie będą Twoje obowiązki?
prowadzenie szybkich i skutecznych rekrutacji,
prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników,
organizacja pracy zespołu obsługi pacjenta, nadzór nad efektywnością pracy, wspieranie i motywowanie zespołu do osiągania celów,
ciągłe mapowanie procesów związanych z obsługą klienta, wprowadzanie usprawnień,
raportowanie do innych działów firmy,
przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych.
Kolejność punktów nie jest przypadkowa. Pierwsze trzy docelowo będą stanowić 80% czasu Twojej pracy.
Czego oczekujemy od kandydatów?
minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku (Koordynator, Supervisor, Team Leader),
doświadczenia w optymalizacji procesów i automatyzacji
umiejętności dostosowania się do dynamicznego i stale rozwijającego się otoczenia,
pracy z KPI i SLA (pozytywnego nastawienia do pracy z danymi),
dobrej znajomości pakietu Microsoft Ofiice (w szczególności Excel'a),
znajomości języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (B2).
Nasze wartości
Organizational "YES": Witamy osoby, które z entuzjazmem podchodzą do zmian i nowych możliwości.
5x why, first principles: Zachęcamy do zadawania pytań "dlaczego?" i szukania lepszych rozwiązań.
Data-driven: Wspieramy decyzje rzetelnymi danymi i analizami. Zawsze weryfikujemy informacje u źródła - nie przyjmujemy założeń bez sprawdzenia faktów i danych.
Startup mindset: Cenimy szybkie działanie i eksperymentowanie poprzez prototypy.
Getting things done as an A-player: Koncentrujemy się na realnych efektach i wspólnie świętujemy sukcesy. Nie tolerujemy zaniedbań i nie popełniamy błędów wynikających z niedbalstwa.
Transparency: Stawiamy na radykalnie szczerą komunikację w duchu "radical candor" - feedback jest bezpośredni, konstruktywny i natychmiastowy. Mówimy otwarcie co działa, a co wymaga poprawy.
Sense of urgency: Działamy sprawnie i efektywnie, dążąc do szybkiej realizacji celów.
Accountability: Nie chowamy głowy w piasek - otwarcie przyznajemy gdy coś nie działa i bierzemy odpowiedzialność za wprowadzanie niezbędnych zmian.
Co nie wpisuje się w naszą kulturę pracy
Ignorowanie problemów.
Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
Unikanie odpowiedzialności
Stagnacja: Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
Przeciwstawianie się zmianie
Brak transparentności
Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Odkładanie zadań na później
Ignorowanie problemów
Popełnianie błędów wynikających z zaniedbania
Dołącz do nas
Jeśli jesteś gotowy/a na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w ochronie zdrowia – aplikuj. Szukamy osób, które swoją pracą i wartościami wniosą dodatkową energię do naszego zespołu. Oferujemy:
Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
Prywatną opiekę medyczną
Wsparcie w rozwoju zawodowym
Udział w ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.