Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Sekretariat, recepcja
  5. Sekretariat, recepcja - Mazowieckie
  6. Sekretariat, recepcja - Warszawa
  7. Sekretariat, recepcja - Mokotów
Dodane 24 kwietnia 2024

Junior Office Manager

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Grupa Verita HR jest dostawcą usług z zakresu rekrutacji stałych, outsourcingu, RPO i Media Services. Dzięki istniejącemu zasięgowi pół miliona obserwujących na naszych kanałach social media, udaje nam się dzielić naszym doświadczeniem i wiedzą. Docieramy do dużej grupy odbiorców – od osób stawiających pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery do doświadczonych specjalistów i managerów, szukających najnowszych i najważniejszych informacji z rynku. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Recepcjonistka / Recepcjonista

Obowiązki:

•Kompleksowa obsługa recepcji;

•Koordynacja i dystrybucja korespondencji;

•Zapewnianie zaopatrzenia biura w artykuły spożywcze oraz materiały biurowe;

•Dbanie o wizerunek firmy, biura, wygląd sal konferencyjnych i innych pomieszczeń;

•Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli) i rozliczanie kosztów z nimi związanych;

•Współpraca i bieżący kontakt z administratorem budynku, dostawcami, klientami firmy;

•Analiza wydatków i tworzenie raportów ws. kosztów dotyczących funkcjonowania biura;

•Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy;

•Wsparcie w tworzeniu oraz usprawnianiu wewnętrznych procedur;

•Inwentaryzacja infrastruktury biurowej oraz sprzętu służbowego;

•Nadzór nad poprawnością przechowywanych dokumentów administracyjnych;

•Wsparcie w administrowaniu wewnętrznej bazy danych;

•Koordynacja procesów administracyjnych związanych z utrzymaniem oddziałów firmy z Krakowa i Warszawy;

•Wsparcie w obsłudze klientów kluczowych;

•Organizacja eventów;

•Wsparcie przełożonego w obsłudze dostawców;

•Realizacja innych bieżących zadań zleconych przez przełożonego.

Wymagania:

•Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;

•Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z administracją;

•Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;

•Umiejętność organizacji pracy własnej;

•Samodzielność w działaniu;

•Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie;

•Miła aparycja.

Oferta:

•Umowę o pracę;

•Pracę w trybie stacjonarnym

•Prywatną opiekę medyczną;

•Jasną ścieżkę rozwoju;

•Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 875191078

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon