- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Małopolskie
- Wsparcie techniczne - Kraków
- Wsparcie techniczne - Czyżyny
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Doświadczenie nie jest wymagane
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Experis to światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej w kluczowych obszarach IT. Z nami znajdziesz konkurencyjne oferty zatrudnienia oraz ciekawe projekty IT skierowane zarówno do ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży IT.
Zadania:
- Wsparcie użytkowników w lokalizacji klienta w zakresie sprzętu IT
- Rejestrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Zarządzanie sprzętem (ewidencja, wydawanie, odbiór, przygotowanie do likwidacji itp.)
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe (informatyka) lub doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość oprogramowania Microsoft (Windows 10, Office 365)
- Znajomość protokołów sieci LAN, WLAN oraz Active Directory
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- Język angielski na poziomie minimum B2
Oferta:
- Wynagrodzenie: 4700-5000 zł brutto
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Dofinansowanie karty MultiSport
Oferta dotyczy pracy stałej.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Małopolskie
Dokładna lokalizacja
ID: 914402033