- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Wielkopolskie
- Wsparcie techniczne - Gniezno
Junior Help Desk
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gniezno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Doświadczenie:
Bardzo dobra znajomość budowy komputerów i klienckich systemów operacyjnych.
Praktyczna wiedza z zakresu pracy w Active Directory.
Doświadczenie i praktyczne umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z komputerami (hardware i software).
Otwartość, nastawienie na rozwój i na zdobywanie nowych umiejętności informatycznych.
Znajomość / doświadczenie w pracy z oprogramowaniem MS Office i aplikacji biurowych.
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do klonowania i automatyzowania konfiguracji / systemów operacyjnych.
Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitoringu infrastruktury IT.
Ogólna wiedza z zakresu serwerowych systemów operacyjnych Microsoft, Linux.
Wiedza z zakresu sieci komputerowych- mile widziany certyfikat CISCO
Wykształcenie:
Uniwersytet 2-4 rok studiów lub pełne wykształcenie informatyczne
Umiejętności:
Język Angielski - min. B2 w mowie i piśmie
Zakres Obowiązków:
Czynny udział w zarządzaniu systemami informatycznymi w organizacji.
Udział w realizowanych w dziale IT projektach wewnętrznych.
Klasyczny helpdesk - bieżąca obsługa użytkowników oraz zdalne zarządzanie i
Administrowanie poziomami dostępu.
Monitorowanie klienckich elementów infrastruktury informatycznej.
Bieżąca praca w systemie ticketowym - nastawienie na wysoką jakość pracy oraz dbanie o dotrzymanie zdefiniowanych progów SLA dla poszczególnych zadań.
Lokalizacja
Gniezno,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?