Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Zachodniopomorskie
  6. Administracja, prace biurowe - Stargard
Rekrutacja Radiometer
Dodane 24 kwietnia 2024

Junior Finance Administrator - Radiometer

Lokalizacja

Stargard

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Praktyka / staż

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kiedy życie przybiera nieoczekiwany obrót, nasza technologia i rozwiązania umożliwiają pracownikom medycznym podejmowanie świadomych decyzji diagnostycznych w celu poprawy opieki nad pacjentem. To jest nasz wspólny cel w Radiometer i to, co jednoczy nas wszystkich +4000 - bez względu na nasze role i miejsce na świecie, w którym się znajdujemy. Tworzenie wpływowych innowacji, takich jak nasze, nie dzieje się z dnia na dzień - wymaga bezkompromisowej wytrwałości, pasji i chęci wprowadzania zmian. Tutaj możesz się uczyć, rozwijać i planować niezwykle zróżnicowaną karierę.

Stanowisko Asystenta Finansowego w Finance Shared Service Radiometer, w którego skład wchodzi obecnie 49 współpracowników w Stargardzie jest atrakcyjną, ale jednocześnie generującą dużo wyzwań ofertą. Praca w naszym zespole daje ogromne możliwości rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Jeżeli masz podstawową wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości i lubisz pracę administracyjną – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Radiometer z dumą współpracuje ze społecznością sześciu innych firm diagnostycznych w Danaher. Razem pracujemy w tempie zmian, aby poprawić jakość życia pacjentów dzięki narzędziom diagnostycznym, które stawiają czoła największym wyzwaniom zdrowotnym na świecie.

Stanowisko to jest częścią działu finansowego zlokalizowanego w Stargardzie i będzie stanowiskiem hybrydowym.

W tej roli zadania obejmują:

  • Księgowanie i monitorowanie środków trwałych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacją

  • Księgowanie i monitorowanie rozliczeń międzyokresowych w celu zapewnienia pełnej zgodności z dokumentacją

  • Udzielanie wyjaśnień dotyczących odchyleń/potwierdzanie sald/przygotowywanie danych do audytów.

Podstawowe wymagania na tym stanowisku obejmują:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość lub pokrewne / technikum ekonomiczne

  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zdobyte podczas staży, mile widziane doświadczenie w Centrum Usług Wspólnych

    Aby móc w pełni realizować powierzone zadania, niezbędne będzie posiadanie doświadczenia i kompetencji, które wymieniamy poniżej:

  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excela

  • Analiza danych

Co możemy Tobie zaoferować?

Zdobycie cennego doświadczenia, rozszerzenie kompetencji, a przede wszystkim pracę w dynamicznym zespole osób pełnych pasji.

Oprócz powyższego, skupiając się na formalnej kwestii:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Bonus roczny

  • Elastyczny czas pracy w systemie hybrydowym

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dofinansowanie wakacji, świąt z ZFŚS

  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie

Równolegle prowadzimy rekrutacje na inne stanowiska w dziale finansów. Aplikuj a rekruter skontaktuje się w sprawie obecnej lub odpowiedniej dla Twojego doświadczenia oferty.

Nie pozwól ulotnić się szansie na dobrą pracę - aplikuj!

 

Aplikuj

Lokalizacja

Stargard,

Zachodniopomorskie

Zachodniopomorskie, Stargard
ID: 688439044

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon