Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Xopero Software
Dodane 02 lipca 2025

Junior Customer Success Account Manager (Gdynia, stacjonarnie)

Xopero Software

Wynagrodzenie

5 000 - 7 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Gdynia, Kamienna Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Miejsce pracy

Gdynia, Kamienna Góra

Wskazówki dojazdu

Opis

Cześć,

tu Xopero Software! :)

Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT!

Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager :)

Twoje zadania:

- Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;

- Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;

- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;

- Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;

- Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;

- Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);

- Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;

- Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.

Nasze oczekiwania (must have):

- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);

- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;

- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;

- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;

- Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.

Nice to have:

- Wykształcenie techniczne;

- Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);

- Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.

Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.

Wartości, którymi się kierujemy:

- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;

- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;

- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;

- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. 

Nasza oferta

Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager

Rodzaj umowy: UoP/B2B

Wynagrodzenie: 

- UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy

- B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy

Wymiar pracy: pełny etat

Core hours: 9:00-15:00

Tryb pracy: stacjonarnie

Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski

Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia

Język pracy: polski i angielski

A ponadto, oferujemy:

- wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;

- welcome pack z miłymi niespodziankami;

- 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);

- 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);

- budżet szkoleniowy na Twój rozwój;

- bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;

- dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);

- prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);

- Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;

- urlop menstruacyjny;

- dofinansowanie do ubezpieczenia na życie; 

- wyprawkę dla dziecka;

- dofinansowanie do okularów;

- Program Poleceń Pracowniczych;

- Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;

- impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;

- wyjazdy integracyjne;

…więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem :)

Proces rekrutacyjny

  • Rozmowa z Rekruterem

  • Spotkanie z Team Lead of Customer Success - Kubą

  • Zadanie rekrutacyjne

  • Spotkanie z Chief Revenue Officer - Piotrem

  • Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1011560205
Darmowa aplikacja na Twój telefon