Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Grzegórzki
Dodane 29 kwietnia 2024

Jesteś Specjalistą ds. obsługi Klienta? Super! Biegnij do nas!

Wynagrodzenie

4 943,71 - 4 943,72 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Cześć!

Nazywamy się Power Canvas i jesteśmy profesjonalnym producentem personalizowanych strojów sportowych. Posiadamy własny zakład produkcyjny na krakowskim Zabłociu, w którym kompleksowo realizujemy zamówienia naszych Klientów oraz Partnerów. Obecnie zatrudniamy 38 pracowników i ze względu na nasz dynamiczny rozwój chcemy zatrudnić dodatkowe osiem osób.

Kandydatów prosimy o wysłanie swojego CV poprzez odpowiedź na niniejsze ogłoszenie na platformie OLX.

Informacje administracyjne:

  • Nazwa stanowiska: Specjalista ds. obsługi Klienta;

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę (pierwsza umowa na 2 miesiące próbne, następnie umowa na rok, umowa na niecałe półtora roku, po czym umowa na czas nieokreślony);

  • Wynagrodzenie: 4 943,72 zł brutto, 3700 zł netto;

  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, od 07:00 do 17:00 (rozpoczęcie pracy między 07:00 a 09:00, wybór pracownika, 8h dziennie);

  • Miejsce wykonywania pracy: biuro przy ulicy Zabłocie 39, 30-701 Kraków;

  • Czas trwania rekrutacji: od daty publikacji ogłoszenia do 31.05.2024;

  • Data możliwego rozpoczęcia pracy na stanowisku: między 01.06.2024 a 30.06.2024 (w zależności od dostępności kandydata);

  • Dane pracodawcy:

    • Nazwa: Power Canvas sp. z o. o.;

    • NIP: 675 152 43 27;

    • Strona: www.powercanvas.pl

Zakres obowiązków związany ze stanowiskiem:

  • Bieżąca obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi zasadami działu;

  • Dbałość o terminową realizację produkcji złożonych zamówień;

  • Reprezentacja Spółki przed Klientami w każdej formie kontaktu (email, telefon, wideorozmowa, osobiście);

  • Wprowadzanie zamówień Klienta do wewnętrznego systemu zarządzania produkcją;

  • Doradzanie Klientom w kwestiach dotyczących oferowanych usług oraz produktów Spółki;

  • Dbanie o bieżącą wysyłkę / logistykę zamówień;

  • Poprawne stosowanie i rozwój wewnętrznych narzędzi oraz protokołów zachowań działu obsługi Klienta.

Zakres obowiązków każdego pracownika Power Canvas:

  • Współpraca z innymi pracownikami oraz działami firmy w celu poprawnej realizacji zamówień Klientów;

  • Współtworzenie profesjonalnej kultury organizacyjnej;

  • Budowanie marki Power Canvas wobec jej Interesariuszy;

  • Dbanie o wzrost Spółki przekładający się na wynagrodzenie wszystkich pracowników.

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Precyzyjne i klarowne komunikowanie się zarówno w piśmie jak i w mowie (w tym poprawna stylistyka i ortografia);

  • Umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym (komputer, komórka, drukarka, etc.);

  • Profesjonalizm i odpowiednia kultura osobista;

  • Umiejętność „wyczucia” Klienta i łatwość prowadzenia rozmów handlowych;

  • Chęć nauki i zdobycia nowych umiejętności oraz otwartości na nowe zadania;

  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego bądź innego popularnego języka używanego w Unii Europejskiej;

  • Dbałość o własne zdrowie fizyczne.

Dodatkowo mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (dodatkowo zapewniamy całościowe miesięczne szkolenie w zakresie stanowiska pracy oraz stałe wsparcie Kierownictwa);

  • Znajomość rynku odzieży sportowej i regularne uprawianie wybranej dyscypliny sportowej.

Luźno, w kilku prostych słowach o naszym wymarzonym kandydacie:

Poszukujemy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta (lecz nie jest ona wymagana), lubiących rozmawiać z ludźmi, empatycznych ale skutecznych, którzy potrafią „wejść w skórę” Klienta i wyczuć jego potrzeby. Chcemy, aby nowi członkowie naszego zespołu do powierzonych obowiązków podchodzili z entuzjazmem, energią i odznaczali się odpowiednią kulturą osobistą. Szukamy osób dla których słowo „niemożliwe” nie istnieje. Dodatkowo jeżeli sport jest nieodłącznym elementem Twojej codzienności, startuj do nas aby nam o tym opowiedzieć, bo to znaczy, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Informacje dodatkowe:

W dokumentach aplikacyjnych nie zapomnij umieścić klauzuli zezwalającej na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Grzegórzki
ID: 807464874

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon