- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Grzegórzki
Jesteś Specjalistą ds. obsługi Klienta? Super! Biegnij do nas!
Wynagrodzenie
4 943,71 - 4 943,72 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Cześć!
Nazywamy się Power Canvas i jesteśmy profesjonalnym producentem personalizowanych strojów sportowych. Posiadamy własny zakład produkcyjny na krakowskim Zabłociu, w którym kompleksowo realizujemy zamówienia naszych Klientów oraz Partnerów. Obecnie zatrudniamy 38 pracowników i ze względu na nasz dynamiczny rozwój chcemy zatrudnić dodatkowe osiem osób.
Kandydatów prosimy o wysłanie swojego CV poprzez odpowiedź na niniejsze ogłoszenie na platformie OLX.
Informacje administracyjne:
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. obsługi Klienta;
Rodzaj umowy: umowa o pracę (pierwsza umowa na 2 miesiące próbne, następnie umowa na rok, umowa na niecałe półtora roku, po czym umowa na czas nieokreślony);
Wynagrodzenie: 4 943,72 zł brutto, 3700 zł netto;
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, od 07:00 do 17:00 (rozpoczęcie pracy między 07:00 a 09:00, wybór pracownika, 8h dziennie);
Miejsce wykonywania pracy: biuro przy ulicy Zabłocie 39, 30-701 Kraków;
Czas trwania rekrutacji: od daty publikacji ogłoszenia do 31.05.2024;
Data możliwego rozpoczęcia pracy na stanowisku: między 01.06.2024 a 30.06.2024 (w zależności od dostępności kandydata);
Dane pracodawcy:
Nazwa: Power Canvas sp. z o. o.;
NIP: 675 152 43 27;
Strona: www.powercanvas.pl
Zakres obowiązków związany ze stanowiskiem:
Bieżąca obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi zasadami działu;
Dbałość o terminową realizację produkcji złożonych zamówień;
Reprezentacja Spółki przed Klientami w każdej formie kontaktu (email, telefon, wideorozmowa, osobiście);
Wprowadzanie zamówień Klienta do wewnętrznego systemu zarządzania produkcją;
Doradzanie Klientom w kwestiach dotyczących oferowanych usług oraz produktów Spółki;
Dbanie o bieżącą wysyłkę / logistykę zamówień;
Poprawne stosowanie i rozwój wewnętrznych narzędzi oraz protokołów zachowań działu obsługi Klienta.
Zakres obowiązków każdego pracownika Power Canvas:
Współpraca z innymi pracownikami oraz działami firmy w celu poprawnej realizacji zamówień Klientów;
Współtworzenie profesjonalnej kultury organizacyjnej;
Budowanie marki Power Canvas wobec jej Interesariuszy;
Dbanie o wzrost Spółki przekładający się na wynagrodzenie wszystkich pracowników.
Oczekiwania wobec kandydata:
Precyzyjne i klarowne komunikowanie się zarówno w piśmie jak i w mowie (w tym poprawna stylistyka i ortografia);
Umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym (komputer, komórka, drukarka, etc.);
Profesjonalizm i odpowiednia kultura osobista;
Umiejętność „wyczucia” Klienta i łatwość prowadzenia rozmów handlowych;
Chęć nauki i zdobycia nowych umiejętności oraz otwartości na nowe zadania;
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego bądź innego popularnego języka używanego w Unii Europejskiej;
Dbałość o własne zdrowie fizyczne.
Dodatkowo mile widziane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (dodatkowo zapewniamy całościowe miesięczne szkolenie w zakresie stanowiska pracy oraz stałe wsparcie Kierownictwa);
Znajomość rynku odzieży sportowej i regularne uprawianie wybranej dyscypliny sportowej.
Luźno, w kilku prostych słowach o naszym wymarzonym kandydacie:
Poszukujemy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta (lecz nie jest ona wymagana), lubiących rozmawiać z ludźmi, empatycznych ale skutecznych, którzy potrafią „wejść w skórę” Klienta i wyczuć jego potrzeby. Chcemy, aby nowi członkowie naszego zespołu do powierzonych obowiązków podchodzili z entuzjazmem, energią i odznaczali się odpowiednią kulturą osobistą. Szukamy osób dla których słowo „niemożliwe” nie istnieje. Dodatkowo jeżeli sport jest nieodłącznym elementem Twojej codzienności, startuj do nas aby nam o tym opowiedzieć, bo to znaczy, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Informacje dodatkowe:
W dokumentach aplikacyjnych nie zapomnij umieścić klauzuli zezwalającej na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?