Inżynier utrzymania i niezawodności systemów w Data Center MiŚOT S.A.
MIŚOT SA
Lokalizacja
Jaworzno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Miejsce pracy
Jaworzno
Opis
MiŚOT S.A. jest grupą spółek, w której jedną z nich jest węzeł wymiany ruchu - EPIX, EPIX należy do czołówki IX-ów w Polsce i na świecie i jest największym w Polsce, neutralnym i niezależnym węzłem wymiany ruchu IP. EPIX umożliwia operatorom dostęp do treści z innych polskich i zagranicznych węzłów oraz integratorów IPTV. W związku z dalszym rozwojem i rosnącymi potrzebami własnymi oraz partnerów MiŚOT S.A. w zakresie zatrudnienia, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko Inżyniera utrzymania i niezawodności systemów w Data Center MiŚOT S.A. Szukamy osoby z szerokimi kompetencjami technicznymi, która będzie odpowiadać za utrzymanie, rozwój, bezpieczeństwo środowisk serwerowych i systemów operacyjnych ale również utrzymanie, rozwój i nadzór nad infrastrukturą techniczną DC:
montaż i demontaż serwerów oraz innych urządzeń IT w szafach rack, uruchamianie ich (podłączanie do zasilania i sieci)
weryfikacja uszkodzeń i wykonywanie podstawowego serwisu sprzętu wymiana podzespołów (dyski, pamięci, zasilacze)
monitorowanie i nadzór oraz bieżąca kontrola systemów zasilania backupowego (UPS, agregaty prądotwórcze), klimatyzacji pomieszczeń oraz chłodzenia sprzętu a także testy systemów PPOŻ.
planowanie, wdrażanie, administracja i obsługa środowisk serwerowych (Linux: Debian, Ubuntu, CentOS; Windows Server; stacje robocze Windows)
zarządzanie i utrzymanie środowisk wirtualizacji (KVM, Proxmox)
planowanie, administrowanie i obsługa macierzy dyskowych (Synology, QNAP, rozproszone CEPH)
administracja bazami danych (PostgreSQL, MariaDB/MySQL, Microsoft SQL)
programowanie i automatyzacja z wykorzystaniem Python, JavaScript, Java
monitoring infrastruktury IT (np. Zabbix)
administracja serwerami DNS (autorytatywne i resolvery)
zarządzanie sieciami TCP/IP (adresacja, protokoły, porty), tworzenie i zarządzanie filtrami w różnych środowiskach
instalacja i konfiguracja sprzętu IT – montaż, podłączanie, przygotowanie do pracy w środowisku firmowym
utrzymanie i konserwacja infrastruktury – regularne przeglądy, czyszczenie, wymiana części eksploatacyjnych, aktualizacje firmware’u
diagnozowanie i naprawa usterek sprzętowych – wykrywanie i usuwanie awarii, wymiana uszkodzonych komponentów
Wymagania:
doświadczenie w administracji systemami operacyjnymi Linux i Windows Server
znajomość środowisk wirtualizacji, macierzy dyskowych oraz baz danych
umiejętność programowania (Python, JavaScript, Java)
doświadczenie w monitoringu systemów i zarządzaniu środowiskami chmurowymi
znajomość zagadnień sieciowych, administracji DNS oraz TCP/IP
mobilność, prawo jazdy kat. B
elastyczność godzin pracy
good sense of humor ;-)
Oferujemy:
bardzo ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
good sense of humor ;-)
atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
pracę z najnowszymi technologiami i sprzętem IT
Jeśli posiadasz powyższe kompetencje i chcesz dołączyć do zespołu ekspertów, prześlij swoje CV i list motywacyjny.
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych (klauzula informacyjna)
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy, że administratorem danych osobowych jest MiŚOT S.A. (dalej jako „Administrator”) z siedzibą przy ul. Józefczaka 29/40, 41-902 Bytom, NIP 626-303-74-81, REGON 385370626, KRS 0000824003, tel.: (+48) 32 810 10 55. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można uzyskać informację, pisząc na adres e-mail: iod(at)misot.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury do pracy w MiŚOT S.A. oraz realizacji procesu zatrudnienia. Podstawą do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z przepisami cywilnymi, podatkowymi oraz prawa pracy, w szczególności ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dział II Stosunek pracy Rozdział I art. 22 -24), ponadto art. 34 ust. 6, art. 36 ust. 2, art. 46 ust. 1 ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych oraz art. 11 ust. 3 ustawy z 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników. Pani/Pana dane osobowe są również przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów), art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy). Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym koniecznym do realizacji zatrudnienia oraz obowiązków narzuconych Administratorowi jako Pracodawcy przez przepisy prawa. Podanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne i zależy do Pani/Pana decyzji. Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem w zakresie działalności Administratora oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe oraz informatyczne na rzecz Administratora – każdorazowo będą zawierane wówczas umowy powierzenia. Pani/Pana dane w przypadkach ściśle określonych przepisami prawa mogą zostać ujawnione poprzez przesłanie uprawnionym podmiotom. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane,jak również nie będę przesyłane poza Europejski Obszar Gospodarczy.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji – przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym –zgodnym z przepisami prawa – okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych – 10 lat, w przypadku negatywnego wyniku rekrutacji– dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego i po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte przez Administratora, chyba że wyraził Pan/wyraziła Pani zgodę na przetwarzanie danych w procesach przyszłych rekrutacji.Każda osoba, której dane dotyczą może zwrócić się z żądaniem dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania, wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania, wnieść skargę na przetwarzanie danych niezgodne z przepisami prawa do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?