inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego
Lokalizacja
Otwock
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Zakres wykonywanych zadań na stanowisk:
a. prowadzenie procedury sporządzania lub zmiany uchwały określającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jaką mogą być wykonane (zwanych dalej „uchwałą reklamową”), zgodnie z art. 37b ustawy o planowaniu,
b. prowadzenie procedury ogłaszania tekstu jednolitego uchwały reklamowej w przypadku jej zmiany,
c. opracowanie lub zmiana (aktualizacja) uchwały ustalającej wysokości stawek opłaty reklamowej oraz deklaracji o opłacie za reklamy,
d. prowadzenie spraw związanych z wymierzeniem kar pieniężnych za umieszczenie tablicy reklamowej lub urządzenia reklamowego niezgodne z przepisami,
e. sporządzanie opinii i zaświadczeń z zakresu uchwały reklamowej, przyjmowanie wniosków oraz obsługa przedsiębiorców w tym zakresie,
f. przyjmowanie deklaracji dotyczącej opłat za reklamy, prowadzenie rejestru deklaracji oraz wzywanie do jej złożenia,
g. sprawdzanie terminowego wnoszenia opłaty reklamowej oraz wzywanie do jej uiszczenia,
h. koordynowanie audytu tablic reklamowych, urządzeń reklamowych i szyldów,
i. tworzenie, prowadzenie, aktualizacja i udostępnianie zbiorów danych przestrzennych dotyczących tablic reklamowych, urządzeń reklamowych i szyldów,
j. wykonywanie innych poleceń służbowych bezpośredniego przełożonego,
k. wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Urzędu zleconych przez Prezydenta Miasta.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: praca biurowa w siedzibie Urzędu Miasta, na terenie Urzędu Miasta znajdują się trzy budynki: A,B,C, budynki nie są wyposażone w windę, poruszanie się między kondygnacjami możliwe jest za pomocą schodów, w budynku C znajduje się platforma schodowa umożliwiająca przemieszczanie się osobom z niepełnosprawnościami z poziomu „zero” na parter, pomieszczenie higieniczno-sanitarne na parterze budynku B dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, pozostałe pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynkach A,B,C nieprzystosowane, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Pracownikowi oferujemy m.in.:
a. stabilną i ciekawą pracę,
b. wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
c. dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę”,
d. pakiet szkoleń,
e. pakiet socjalny np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do kart sportowych,
f. dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
g. miłą atmosferę pracy.
Wymagania niezbędne
a. obywatelstwo polskie, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d. wykształcenie średnie - co najmniej 5 lat stażu pracy w Urzędzie na pokrewnych stanowiskach lub poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,,
e. wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej, architektury krajobrazu, geografii, administracji), co najmniej 3 lata stażu pracy w Urzędzie na pokrewnych stanowiskach lub poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności.
Wymagane dokumenty:
a. kwestionariusz osobowy,
b. list motywacyjny,
c. życiorys – curriculum vitae,
d. kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu,
e. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku posiadania orzeczenia o niepełnosprawności;
i. oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze zamieszczone na stronie internetowej www.bip.otwock.pl w zakładce: rekrutacja,
j. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Otwocka zamieszczona na stronie internetowej www.bip.otwock.pl w zakładce: rekrutacja,
k. inne dodatkowe dokumenty, o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:
a. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku (budynek B, pokój nr 1),
b. pocztą na adres: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock (decydująca jest data wpływu do Urzędu Miasta Otwocka),
c. za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (adres skrzynki odbiorczej: /51vy6cvw4m/SkrytkaESP), opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Planowania Przestrzennego do dnia 07 listopada 2025 roku.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu /22/ 779 20 01 wew. 378
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.otwock.pl/ oraz na tablicy ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)”.
Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawa (ustaw i rozporządzeń) z dziedziny planowania i zagospodarowania przestrzennego, zwłaszcza ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b. znajomość przepisów ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych zwłaszcza art. 71a,
c. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – ordynacja podatkowa,
d. ogólna znajomość innych przepisów dotyczących aktów planowania przestrzennego w tym Prawa budowlanego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
e. znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
f. znajomość zasad techniki prawodawczej,
g. znajomość wybranych zagadnień ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi w odniesieniu do skarg na uchwały będące prawem miejscowym,
h. sprawne posługiwanie się Kodeksem Postępowania Administracyjnego
i. znajomość i biegłość w posługiwaniu się infrastrukturą informacji przestrzennych, w tym umiejętność pracy w środowisku GIS z oprogramowaniem ArcGIS oraz Q-GIS,
j. znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),
k. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
l. predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, systematyczność, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?