

Inspektor w Departamencie Contact Center / Kraków
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Opis
Będziesz odpowiedzialny za:
Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu (telefon, chat, mail)
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
Telefoniczną obsługę klientów – realizację dyspozycji i wsparcie merytoryczne
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Nasze wymagania:
Łatwość budowania relacji
Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Samodzielność w działaniu i nastawienie na rozwój
Umiejętność sprawnej obsługi komputera – weryfikowana na etapie rekrutacji
Wykształcenie min. średnie
Niekaralność
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta
To oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia
Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy wśród fantastycznych ludzi
Pracę w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.