- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Ursus
infolinia/połączenia przychodzące - specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Telestrada S.A. operator telekomunikacyjny działający od 2003 roku na polskim rynku usług biznesowych i domowych, obecnie poszukuje Kandydata na stanowisko :
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia/połączenia przychodzące
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska 22a
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Przyszłe obowiązki Kandydata :
-Odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniami bieżącymi klientów
-Szybka reakcja zwrotna na zadane pytania i problemy klienta.
Czego oczekujemy od Kandydata :
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i kultury osobistej.
-Zaangażowania w wykonywaną pracę i chęci uczenia się.
-Gotowości do pracy w systemie zmianowym ( poniedziałek- piątek 8-19, sobota 9-17)
Co damy od siebie:
-Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
-Stabilne zatrudnienie i przyjazne miejsce pracy (lubimy i szanujemy się wzajemnie)
-Wyjazdy i spotkania integracyjne
-Dostęp do pakietu medycznego i Karty Multisport
-Lokalizacja przyjazna dla osób korzystających z komunikacji miejskiej ( bliskość przystanków) i dla zmotoryzowanych ( parking dla pracowników)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) z dopiskiem "Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia/połączenia przychodzące . Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?