Hipoteka Direct Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Hipoteka Direct Sp. z o.o
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Bydgoszcz
Opis
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby komunikatywnej, zorganizowanej i pozytywnie nastawionej do pracy z ludźmi na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w budowaniu długofalowych relacji z klientami.
Twój zakres obowiązków:
bieżące kontaktowanie, przygotowywanie i prezentowanie ofert klientom zainteresowanym produktami hipotecznymi,
zdalne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Hipoteki Direct,
zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie,
obsługa Klientów w ramach połączeń przychodzących i wychodzących,
dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów telefonicznych,
współpraca z kolegami i koleżankami z zespołu, przełożonym i innymi jednostkami współpracującymi.
Nasze wymagania:
posiadasz wykształcenie średnie,
lubisz kontakty z ludźmi,
potrafisz pracować z danymi,
szybko przyswajasz wiedzę,
posiadasz umiejętność samodzielnej pracy, dobra organizacja pracy oraz zarządzanie czasem
posiadasz zdolność słuchania i nawiązywania kontaktów
masz chęć niesienia pomocy innym,
masz chęć podejmowania działań z entuzjazmem i energią
posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne i zaangażowanie
posiadasz elastyczność i gotowość do reagowania na potrzeby klientów
Posiadasz umiejętność obsługi komputera i szybkie przyswajanie nowych aplikacji
To oferujemy:
ü profesjonalne wsparcie na każdym etapie pracy
ü stały dostęp do szkoleń i możliwość zdobycia cennego doświadczenia
ü przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
ü pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
Benefity:
elastyczny czas pracy
brak dress code’u
bonusy okolicznościowe.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?