Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 04 lipca 2025

Handlowiec do obsługi sprzedaży internetowej

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Warszawa, Śródmieście

Opis

Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku akcesoriów meblowych, specjalizującą się w sprzedaży wysokiej jakości włoskich i hiszpańskich uchwytów meblowych. Nasze produkty są znane nie tylko w Europie, ale i w wielu krajach z różnych regionów świata. Współpracujemy z producentami mebli, architektami wnętrz, hurtowniami akcesoriów meblowych oraz sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi, dostarczając im produkty łączące ciekawy design, elegancję, funkcjonalność i najwyższą jakość wykonania. Dzięki ugruntowanej pozycji mamy bardzo szeroką bazę klientów, ale stale się rozwijamy i otwieramy na nowe możliwości. Dlatego poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Handlowca od sprzedaży internetowej, który pomoże nam budować długofalowe relacje i rozwijać sprzedaż naszych ekskluzywnych akcesoriów meblowych. Nasza działalność rozwija się również za pośrednictwem panelu B2B, ale kluczową rolę w naszej firmie odgrywają relacje bezpośrednie. Dlatego nasz Handlowiec musi być zaangażowany i komunikatywny, musi bardzo dbać o powierzonych klientów i aktywnie rozwijać sprzedaż, prezentując nowości i promując nasze produkty, co przełoży się na stały wzrost naszej sprzedaży.

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

Szukamy kandydata na stanowisko handlowca do obsługi sprzedaży internetowej.

Wymagania

Młoda komunikatywna o wysokiej kulturze osobistej osoba, z dobrą organizacją pracy własnej, szybko ucząca się i chętnie podejmująca nowe wyzwania. Wykształcenie minimum średnie, najlepiej informatyczne, łatwość obsługi komputera, znajomość Microsoft Office, realizowanie planów sprzedażowych, dobra komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Dodatkowymi atutami będą:

znajomość programu Comarch Optima, obsługa platformy Baselinker oraz znajomość oprogramowania GoShop, umiejętność prowadzenia działań SEO dla strony www sklepu, znajomość działania Google Ads i pozycjonowania stron, Prawo jazdy kategorii B, Znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

Oferujemy pracę w niedużym zespole w miłej atmosferze z mocnym wsparciem zespołu podczas wdrażania oraz stabilne warunki zatrudnienia.

Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia, umiejętności i kwalifikacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Aplikuj
ID: 1011897783

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon