Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Stare Miasto
Dodane 30 kwietnia 2024

Guest Experience Expert (Opiekun Gościa) praca w WinCasino w Sosnowcu

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W Win Casino gwarantujemy Gościom niepowtarzalne doświadczenia oraz najwyższy standard obsługi. Naszym celem jest dostarczenie niezapomnianej atmosfery, w której każdy Gość czuje się komfortowo i wyjątkowo, wyprzedzamy potrzeby i przewidujemy oczekiwania, wzorując się na najlepszych, światowych rozwiązaniach. Stawiamy na innowacje, rozwój, twórcze myślenie i tworzenie pozytywnych wartości w środowisku branży rozrywkowej.

Jeśli chcesz współtworzyć nasze trzecie, nowo powstające, prestiżowe kasyno, dołączyć do Zespołu profesjonalistów i ekspertów w branży, jednocześnie dzieląc naszą pasję do gry, zaaplikuj na stanowisko:

Guest Experience Expert (Opiekun Gościa)

Miejsce pracy: Sosnowiec ul. Modrzejowska 3, Hotel Centrum.

Na stanowisku Guest Experience Expert Twoją rolą będzie: zapewnienie najwyższych standardów obsługi Gości, dbałość o ich komfort podczas pobytu w kasynie, zapewnienie doskonałych warunków do gry, przewidywanie potrzeb i kreowanie pozytywnego wrażenia. Twoim celem będzie, aby każda interakcja z klientem była magnetyzującym i wzbogacającym doświadczeniem. Naszym priorytetem jest dbałość o satysfakcję i bezpieczeństwo naszych Gości, aby budować trwałe relacje i więzi.

Zakres zadań:

  • Stała gotowość do udzielenia pomocy i wsparcia klientom, dbając o to, aby ich doświadczenie w kasynie było przyjemne, bezpieczne i satysfakcjonujące.

  • Indywidualne podejście do każdego Gościa, zapewniając pomoc oraz rozwiązując wszelkie pojawiające się pytania czy problemy, aby stworzyć pozytywne doświadczenie gry.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez serdeczne i uprzejme zachowanie, aby zapewnić im poczucie docenienia i zadowolenia z usług kasyna.

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez udzielanie klarownych informacji o grach, promocjach i regulaminie kasyna.

  • Regularne monitorowanie środowiska (strefy, przestrzeni) gry, w tym utrzymywanie porządku oraz czystości w kasynie, aby zapewnić komfort i estetykę.

  • Zapewnienie bezpiecznej atmosfery dla klientów poprzez czujność i reakcję na wszelkie sytuacje niepożądane w na terenie kasyna.

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Otwartość i komunikatywność.

  • Poczucie odpowiedzialności i sumienność w wykonywanych obowiązkach.

  • Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym.

  • Umiejętność współpracy w zespole.

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą gier slotowych lub cylindrycznych w kasynie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny system wynagradzania oraz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, w której jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i inicjowane zmiany.

  • Ciągłe szkolenia i doskonalenie kompetencji.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Małopolskie

Dokładna lokalizacja
Małopolskie, Kraków, Stare Miasto
ID: 912226478

Darmowa aplikacja na Twój telefon