

Grohe: Ekspert ds. Doradztwa Klienta Premium i Wsparcia Partnerów
SigmaCEM Analytics sp. z o.o. Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Wrocław, Fabryczna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Chcesz rozwijać swoje kompetencje sprzedażowe i doradcze, pracując dla Grohe - jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w branży wyposażenia wnętrz? Potrafisz nawiązywać i rozwijać wartościowe relacje B2C oraz B2B? Świetnie odnajdujesz się w roli eksperta, który odpowiada na potrzeby klienta, a nie tylko sprzedaje produkt? Dołącz do naszego zespołu jako Ekspert ds. Doradztwa Klienta Premium i Wsparcia Partnerów.
Twoje główne zadania:
1. Obsługa klientów zainteresowanych produktami premium
Zdalna obsługa potencjalnych klientów zainteresowanych doradztwem w sprawie produktów premium, którzy zgłaszają się poprzez stronę internetową lub callback.
Kontaktowanie się z leadami i prowadzenie rozmów w sposób doradczy, z naciskiem na szukanie rozwiązań i budowanie pozytywnego doświadczenia klienta, prowadzącego w efekcie do chęci dokonania zakupu w sieci partnerskiej
Współpraca z systemem AI w celu klasyfikacji i kategoryzacji tematów poruszanych w rozmowach.
2. Wsparcie dla partnerów biznesowych (architekci, projektanci, salony partnerskie):
Profesjonalne doradztwo przez telefon, czat lub wideorozmowę dotyczące potrzeb partnerów
Pomoc merytoryczna w zakresie oferty produktów marki
Budowanie długofalowych relacji B2B i oferowanie profesjonalnego wsparcia dla architektów, projektantów i sprzedawców.
Praca z dedykowanym narzędziem kontaktowym (widżet na stronie marki)
3. Budowanie relacji i monitoring współpracy sieci partnerskich:
Nadzorowanie pracowników salonów partnerskich w celu oceny ich wiedzy o produktach, promocjach i aktualnych priorytetach sprzedażowych.
Dokumentowanie wyników rozmów i tworzenie raportów jakościowych.
Współpraca z zespołem marki w celu doskonalenia standardów sprzedaży w punktach partnerskich.
Szukamy osoby, która:
Posiada doświadczenie w sprzedaży - mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub call center, szczególnie w obszarze B2B.
Potrafi budować zaufanie i relacje przez kanały zdalne – empatia, aktywne słuchanie i dostarczanie wartościowego wsparcia są Twoim stylem pracy.
Jest komunikatywna, samodzielna i dobrze zorganizowana.
Umie przekształcić potrzeby klienta w dopasowaną propozycję rozwiązania i czerpie radość z niesienia wsparcia.
Chce rozwijać się w branży produktów premium, pogłębiać wiedzę produktową oraz dbać i rozwijać relacje z ważnymi partnerami biznesowymi z partnerami.
Ma pozytywne podejście do pracy, uczy się szybko i nie boi się technologii (AI, CRM, transkrypcje).
Ma dobrą dykcję i przyjazny głos – kontakt z klientem to Twoje naturalne środowisko.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?