Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
rekrutacja
Dodane 12 czerwca 2024

Executive Assistant - NETBOX

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Grupa Netbox to firma z wieloletnią historią, która zajmuje się produkcją opakowań z tektury. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne, zatrudniające łącznie ponad 700 osób. Z dbałością o najwyższą jakość drukujemy oraz przeprowadzamy opakowanie przez wszystkie procesy produkcyjne. Bogate doświadczenie i wiedza są kluczowymi elementami, które pozwalają nam na tworzenie nowych rozwiązań i możliwości dla naszych klientów.

W swoich działaniach kierujemy się współpracą i ambicją, tworząc niepowtarzalne środowisko pracy, w którym każdy może rozwinąć swój potencjał.  Jesteśmy dumni z naszej siły, projektów pełnych wyzwań, a napędza nas dbałość o środowisko i realny wpływ na ekologiczny rozwój świata opakowań. Poszukując współpracowników stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie, jakość i szybkość wykonywanej pracy. Jeśli czujesz, że wpisujesz się w realizowaną przez nas wizję, niezależnie od tego skąd pochodzisz, jaką szkołę ukończyłeś czy w jakiej branży pracujesz - dołącz do nas! Chcąc być najlepszym, potrzebujemy najlepszych.

Executive Assistant 

Kategoria stanowiska:   Administracja

Lokalizacja:                      Warszawa Centrum

Typ stanowiska:              Pełen etat                                                            

Rodzaj pracy:                  Hybrydowa

Poszukujemy wyjątkowej osoby na kluczowe stanowisko w naszej firmie. Oferujemy pracę dającą bardzo dużo swobody i mnóstwo nietuzinkowych wyzwań, ale wymagającą wysokich kompetencji organizacyjnych, komunikacyjnych oraz zdolności logicznego myślenia. Jest to praca umożliwiająca rozwijanie swoich umiejętności w wielu dziedzinach.

Twoje obowiązki:                                                            

  • Dbałość o najwyższą jakość prawidłowej komunikacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi komórkami w firmie.

  • Reprezentowanie Zarządu w zakresie udzielanych pełnomocnictw.

  • Zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych.

  • Przygotowywanie i analiza dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowych obiegiem.

  • Uczestnictwo oraz organizacja spotkań biznesowych, w tym protokołowanie, podsumowania.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa/Zarządu.

  • Podejmowanie działań administracyjnych, wspierających spotkania Prezesa/ Zarządu.

  • Organizacja podróży służbowych oraz delegacji Prezesa/Zarządu.

  • Monitorowanie realizacji zadań zleconych przez Prezesa Zarządu podległym komórkom.

  • Samodzielne podróże służbowe do jednostek organizacyjnych spółki.

  • Kontakt i koordynacja pracy kancelarii oraz doradców zewnętrznych.

  • Komunikacja ustna i pisemna w języku angielskim.

Nasze wymagania:                                                             

  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.

  • Dyspozycyjność.

  • Systematyczność i skrupulatność.

  • Umiejętność podejmowania decyzji i inicjatywa w działaniu.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Umiejętności wykonywania różnorodnych zadań oraz samodzielne ustalanie ich priorytetów.

  • Praktyczna znajomość programów MS Excel / Word / PowerPoint.

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Prawo jazdy Kategorii B oraz samodzielność w podróżach służbowych.

  • Mile widziane doświadczenie oraz wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami.

  • Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy:

  • Bardzo dobre wynagrodzenie.

  • Otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań.

  • Dużą samodzielność w pracy.

  • Nieograniczone możliwości awansu wewnętrznego.

  • Doskonałą atmosferę w młodym zespole.

  • Wsparcie w okresie wdrożenia.

  • Nowoczesne narzędzia pracy.

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz przejrzysty system motywacyjny.

  • Spotkanie integracyjne.

  • Aktywności sportowe / firmowa drużyna sportowa.

  • Dofinansowanie wakacji do 500 zł netto.

  • Prezenty świąteczne do 900 zł netto.

  • 1000 zł netto z okazji narodzin dziecka.

  • 4 000 zł netto za polecenie nowego pracownika.

  • Coroczny proces podwyżkowy.

  • Udział w szkoleniach.

  • Nauka języka angielskiego.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 920034019

Darmowa aplikacja na Twój telefon