
e- work - Administrator zleceń - Mszczonów
Wynagrodzenie
5 100 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Mszczonów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Mszczonów
Opis
Agencja Pracy Tymczasowej e-work HR Company Poland Sp. z o.o. (wpis do ewidencji agencji zatrudnienia nr 491) poszukuje pracowników na stanowisko:
ADMINISTRATOR ZLECEŃ
Miejsce pracy: Mszczonów
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza zostaje zawierana na okres próbny wynoszący 3 miesiące).
Pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-14:00, 14:00-22:00.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Pracę w renomowanym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zakres obowiązków:
Obsługa operacyjna klientów;
Obsługa administracyjna klientów;
Rzetelne przygotowywanie/wydawanie dokumentów i przekazywanie informacji kierowcom.
Nadzorowanie terminowości systemowej zleceń,
Monitorowanie zapotrzebowania towaru do zleceń, informowanie o konieczności składowania bądź przyjęcia towaru przez magazyn.
Oczekiwania:
Gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
podstawowa obsługa pakietu MS Office (Word, Exel)
Dobra komunikacja.
Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach (obsługa kierowców magazynu, praca biurowa, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami).
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ofertę lub kontakt telefoniczny lub sms 5.1.5.1.1.4.3.8.3.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.