Dyspozytor ds. odbioru odpadów komunalnych
Lokalizacja
Łęczna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna spółka z o. o. jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Jej głównym zadaniem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców miasta i gminy Łęczna oraz gmin ościennych w zakresie zaopatrzenia i dystrybucji wody oraz odbioru i odprowadzania ścieków, pobór, uzdatnianie i rozprowadzanie wody pitnej oraz odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych, Spółka prowadzi również działalność gospodarczą w następującym zakresie:
- odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,
- odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,
- prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,
- konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,
- zarządzania nieruchomościami na zlecenie,
- prowadzenia Targowiska Miejskiego
Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko:
Dyspozytor ds. odbioru odpadów komunalnych
Miejsce zatrudnienia ul. Krasnystawska 54
21-010 Łęczna
woj. lubelskie, Polska
Opis zadań
1) bieżący nadzór działania systemu odbioru odpadów od klientów,
2) organizacja prac ekip odbierających odpady komunalne wraz z doborem odpowiednich środków transportu,
3) bieżący nadzór nad pracą podległych pracowników wraz z kontrolą jej wykonania,
4) zapewnienie sprawnego działania i wykorzystywania środków transportowych pozostających do dyspozycji Działu,
5) kontrola i zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdów i sprzętu będącego
w dyspozycji Działu, w tym przeglądy i ubezpieczenia,
6) nadzór nad prawidłowością prowadzonych napraw pojazdów i sprzętu będącego w dyspozycji Działu,
7) zapewnienie dostaw i rozliczenie paliwa do pojazdów,
8) kontrola i zapewnienie właściwych warunków pracy kierowców i ładowaczy, w tym badania okresowe,
9) kontrola i rozliczenie czasu pracy kierowców i ładowaczy,
10) nadzór nad stosowaniem się podległych pracowników do obowiązujących regulacji dotyczących przepisów bhp i p. poż. oraz przestrzeganie przez nich przepisów o ochronie danych osobowych,
11) bieżące sterowanie systemem odbioru odpadów w sytuacjach awaryjnych,
12) kontrola i monitoring zapisów GPS z kartami drogowymi i zapisów kamer samochodowych,
13) tworzenie harmonogramów wywozów,
14) stałe monitorowanie działania punktów odbioru odpadów komunalnych na obsługiwanym terenie i utrzymanie kontaktu z podmiotami odpowiedzialnymi za ich organizację,
15) niezwłoczne reagowanie na każde zauważone odstępstwa od przyjętych zasad i ustaleń obowiązujących przy wywozie odpadów,
16) prowadzenie niezbędnej dokumentacji sprawozdawczej, planistycznej i finansowej,
17) kontrola i ewidencjonowanie ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z prognozą ich zużycia,
18) przygotowanie raportów, zestawień, danych na potrzeby działalności Działu,
19) prowadzenie kampanii ekologicznej z zakresu selektywnej zbiórki odpadów w obsługiwanych gminach,
20) wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Wymagania :
- wykształcenie minimum średnie na kierunku ogólnokształcącym lub technicznym
- preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem transportem i logistyką
- mile widziana znajomość terenu Gminy Łęczna i okolicznych gmin, podstawowa wiedza mechaniczna i znajomość zagadnień transportowych oraz znajomość przepisów prawnych w zakresie odpadów i transportu drogowego
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel)
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.
Warunki zatrudnienia :
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy
- możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy
- fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne)
- dofinansowanie do karty sportowej
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego
- gwarancja wypłaty
- praca w przyjaznym zespole
- wsparcie w procesie wdrożenia
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:
- osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)
- mailowo
Lokalizacja
Łęczna,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?