- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Pomorskie
- Pozostałe oferty pracy - Człuchów
Dyrektor operacyjny
Wynagrodzenie
10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Człuchów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
"Agrochem Puławy" Sp. z o.o. - firma handlowa, której właścicielem jest GRUPA AZOTY, partner w zaopatrzeniu rolnictwa, specjalizujący się w dystrybucji nawozów mineralnych, środków ochrony roślin, kwalifikowanego materiału siewnego oraz prowadzący skup płodów rolnych, zatrudni na stanowisko Dyrektor operacyjny.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
nadzorowanie działalności logistycznej oraz magazynowej Spółki,
zarządzanie obszarem logistyki, transportem własnym, obcym i powierzchnią magazynową,
planowanie i wdrażanie działań poprawiających procesy logistyczne, funkcjonowania baz magazynowych,
planowanie i nadzorowanie inwestycji,
nadzorowanie nad przeprowadzanymi inwestycjami i remontami nieruchomości,
zlecanie niezbędnych przeglądów budowlanych, instalacyjnych zgodnie z wymaganiami odpowiednich przepisów budowlanych,
dokonywanie zakupów usług remontowych, bądź zakupu materiałów do remontu w odniesieniu do jednej czynności prawnej,
reprezentowanie spółki podczas kontroli przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne związanych z realizowanymi zadaniami,
udział w przetargach,
zawieranie, wykonywanie i rozwiązywanie umów ubezpieczeń komunikacyjnych, umów ubezpieczeń w transporcie mienia oraz umów ubezpieczeń spedycyjnych,
pozyskiwanie stosownych dokumentów dotyczących inwentaryzowania i ewidencjonowania wszystkich nieruchomości należących do firmy wraz z istniejącymi na nich budynkami, budowlami, obiektami budowlanymi, prowadzenie bieżącej oceny ich stanu i sygnalizowanie Zarządowi potrzeby wykonania remontów bieżących, średnich i kapitalnych,
analiza potrzeb i kierunków rozwoju firmy,
uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych,
bieżące śledzenie wiedzy w zakresie nowoczesnych rozwiązań wspierających procesy rozwojowe,
zarządzanie flotą samochodową firmy – w tym kontrola i akceptacja kosztów napraw bieżących floty firmowej,
doskonalenie oraz tworzenie procedur w podległym obszarze.
NASZE WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne lub techniczne,
min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym,
znajomość regulacji prawnych związanych z procesami logistyczno – magazynowymi oraz przetargami w Spółce,
znajomość zasad obrotu towaru na magazynach oraz obiegu dokumentów logistyczno – magazynowych,
znajomość przepisów BHP PPOŻ,
znajomość systemów logistycznych i WMS,
strategiczne myślenie i dynamika w działaniu,
zdolność kreowania zmian, ulepszeń oraz dążenie do rozwoju,
prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
realny wpływ na kierunek rozwoju Spółki,
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
atrakcyjne wynagrodzenie,
pakiet szkoleń i rozwój,
dofinansowanie do zajęć sportowych,
prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie,
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy w tym samochód służbowy,
partnerską atmosferę współpracy.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Klauzula informacyjna RODO pod adresem:
bitly.pl/bxSfm
Lokalizacja
Człuchów,
Pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?