Wynagrodzenie
4 666 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Konstancin-Jeziorna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
MOTO RAKOWSKI - Jesteśmy autoryzowanym dealerem marek Kawasaki, QJMotor, Aixam, Keeway, Morbidelli. Zajmujemy się sprzedażą motocykli, quadów, skuterów wodnych oraz odzieży i akcesoriów motocyklowych. Znajdujemy się pod Warszawą w Konstancinie-Jeziornej przy ulicy Długiej 8A.
KOGO SZUKAMY?
Szukamy doświadczonej osoby która chce zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta. Jeśli masz w sobie zapał do pracy i kochasz motocykle, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ogłoszenie jest dla Ciebie. Chcemy, aby nasi pracownicy zarabiali jak najwięcej, czuli się u nas świetnie i uwielbiali swoje zajęcie. Naszym celem jest bycie najlepszymi w swojej branży, a to wymaga zaangażowania i ciężkiej pracy.
CO OFERUJEMY?
Szkolenia z obsługi klienta i serwisu pojazdów.
Wdrożenie do pełnionych zadań i stałe wsparcie.
Integracyjne imprezy firmowe.
Możliwość prywatnego zakupu pojazdu i akcesoriów na preferencyjnych warunkach.
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Możliwość wypożyczania naszych pojazdów testowych na preferencyjnych warunkach
Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
NASZE WYMAGANIA:
Wiedza serwisowa o motocyklach
Umiejętność obsługi klienta
Pozytywne nastawienie i chęć do pracy.
Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Umiejętność obsługi technologii (komputer, telefon).
Kreatywności i zaangażowania w codzienną pracę.
Dyspozycyjność.
TWOJE OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie motocykli do serwisu oraz prowadzenie pełnej dokumentacji zleceń.
Profesjonalna obsługa klienta — doradztwo techniczne, wyjaśnianie zakresu prac i kosztorysów.
Diagnozowanie wstępnych usterek na podstawie informacji od klienta.
Ustalanie harmonogramu napraw i przeglądów.
Informowanie klientów o postępach prac serwisowych i ewentualnych dodatkowych zaleceniach.
Wydawanie motocykli po naprawie i omawianie wykonanych czynności serwisowych.
Tworzenie i aktualizacja kosztorysów serwisowych.
Wystawianie zleceń, dokumentów serwisowych, faktur i paragonów.
Kontrola terminowości i jakości wykonanych prac serwisowych.
Obsługa gwarancyjna — zgłoszenia, dokumentacja, kontakt z importerami.
Wsparcie w sprzedaży części i akcesoriów motocyklowych.
Zapewnienie wysokiego poziomu komunikacji oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Organizacja pracy recepcji serwisowej i dbanie o porządek w strefie obsługi.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
