Doradca klienta w salonie smartSPOT w Silesii
Wynagrodzenie
32 - 40 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Katowice, Wełnowiec-Józefowiec
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Katowice, Wełnowiec-Józefowiec
Opis
smartSPOT to polska firma zajmująca się sprzedażą smartfonów oraz akcesoriów do telefonów. Działamy na rynku od ponad 16 lat. Tworzymy własną markę GRIZZ i produkujemy wysokiej jakości szkła do smartfonów oraz folie zabezpieczające ekrany samochodowe, elementy wnętrza samochodu i karoserii. Posiadamy 18 salonów stacjonarnych w największych miastach w Polsce oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy.
Poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Doradcy Klienta, która dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz słuchać i chcesz rozwijać swoje kompetencje, zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy: salon smartSPOT w Krakowie (Galeria Krakowska)
Wymiar godzin: około 120 godzin miesięcznie (głównie popołudnia i weekendy)
Godziny otwarcia salonu: od poniedziałku do soboty od 10 do 21 oraz w niedziele handlowe.
Wynagrodzenie: podstawa (30,50 zł brutto/h) + prowizja od każdego sprzedanego produktu.
Jeśli:
jesteś samodzielny,
w pracy chcesz mieć stały kontakt z ludźmi,
potrafisz zarządzać swoimi zadaniami,
wyróżniasz się ponadprzeciętną kulturą osobistą,
jesteś aktywny/aktywna i nie lubisz stagnacji,
masz energię do działania, która nie gaśnie przy pierwszej napotkanej trudności,
szybko nawiązujesz przyjazne relacje z ludźmi,
dobrze operujesz słowem mówionym i pisanym,
szybko zdobywasz wiedzę,
TA PRACA JEST DLA CIEBIE!
Czego wymagamy?
łatwości w nawiązywaniu relacji z ludźmi,
swobody w obsłudze klienta,
zainteresowania branżą telefonów i nowoczesnymi technologiami,
chęci rozwoju,
mile widziana znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
elastyczny grafik,
pakiet benefitów (Multisport i Multilife),
umowę o pracę lub zlecenie (w zależności od Twoich preferencji),
uczciwe wynagrodzenie z prowizjami za sprzedaż,
profesjonalne szkolenie od podstaw,
pracę w stabilnej, polskiej firmie,
wsparcie i sprawne rozwiązywanie napotkanych problemów.
Zakres obowiązków:
obsługa klientów,
sprzedaż akcesoriów i usług dodatkowych,
montaż szkieł i folii na telefonie,
wystawianie faktur i paragonów,
odpisywanie na wiadomości i odbieranie połączeń od klientów,
budowanie bazy klientów i utrzymywanie relacji z nimi.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?