Doradca klienta w salonach smarSPOT w Warszawie
Wynagrodzenie
32 - 39 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Opis
smartSPOT to polska firma zajmująca się sprzedażą smartfonów oraz akcesoriów do telefonów. Działamy na rynku od ponad 16 lat. Tworzymy własną markę GRIZZ i produkujemy wysokiej jakości szkła do smartfonów oraz folie zabezpieczające ekrany samochodowe, elementy wnętrza samochodu i karoserii. Posiadamy 18 salonów stacjonarnych w największych miastach w Polsce oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy.
Poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Doradcy Klienta, która dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz słuchać i chcesz rozwijać swoje kompetencje, zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy: salony smartSPOT w Warszawie (Złote Tarasy/Wola Park)
Wymiar godzin: ok 70 godzin w miesiącu
Godziny otwarcia salonu: od poniedziałku do soboty od 9 do 22 lub od 10 do 22 oraz w niedziele handlowe.
Wynagrodzenie: podstawa (30,50 zł brutto/h) + prowizja od każdego sprzedanego produktu.
Jeśli:
jesteś samodzielny,
w pracy chcesz mieć stały kontakt z innymi ludźmi,
potrafisz zarządzać swoimi zadaniami,
wyróżniasz się ponadprzeciętną kulturą osobistą,
jesteś aktywny/aktywna i nie lubisz stagnacji,
masz energię do działania, która nie gaśnie przy pierwszej napotkanej trudności,
szybko nawiązujesz przyjazne relacje z ludźmi,
dobrze operujesz słowem mówionym i pisanym,
szybko zdobywasz wiedzę,
TA PRACA JEST DLA CIEBIE!
Czego wymagamy?
łatwości w nawiązywaniu relacji z ludźmi,
swobody w obsłudze klienta,
umiejętności poruszania się w internecie oraz znajomości trendów w Social Mediach,
zainteresowania branżą telefonów i nowoczesnymi technologiami,
chęci rozwoju,
mile widziana znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
elastyczny grafik,
pakiet benefitów (Multisport i Multilife),
umowę o pracę lub zlecenie (w zależności od Twoich preferencji),
uczciwe wynagrodzenie z prowizjami za sprzedaż,
profesjonalne szkolenie od podstaw,
pracę w stabilnej, polskiej firmie (jesteśmy na rynku od 15 lat),
wsparcie i sprawne rozwiązywanie napotkanych problemów.
Zakres obowiązków:
obsługa klientów,
współpraca z działem marketingu,
tworzenie i udostępnianie ogłoszeń z firmowych kont (OLX, FB),
montaż szkieł i folii na telefonie,
wystawianie faktur i paragonów,
odpisywanie na wiadomości i odbieranie połączeń,
sprzedaż telefonów, akcesoriów i usług dodatkowych,
budowanie bazy klientów i utrzymywanie relacji z nimi.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?