

Doradca Klienta w Oddziale Operacyjnym BOŚ Bank Ostrów Wielkopolski
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Opis
Twój zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku,
sprzedaż produktów bankowych poprzez rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów,
efektywne realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych,
kompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami jakości BOŚ Banku,
prowadzenie rozmów z klientami zainteresowanymi kredytem hipotecznym, wyjaśnianie procedur i przedstawianie dogodnych rozwiązań,
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w bankowości lub finansach oraz znajomość produktów bankowych,
umiejętność skutecznej prezentacji oferty handlowej i pozyskiwania klientów,
doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług, w szczególności w zakresie sprzedaży produktów finansowych,
umiejętność stosowania technik negocjacji,
komunikatywność i umiejętność współdziałania w zespole,
doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów hipotecznych,
wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,
zaangażowanie, kreatywność i energia w działaniu.
Warunki zatrudnienia
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,
dofinansowanie zajęć sportowych,
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie szkoleń i kursów,
ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
program rekomendacji pracowników,
inicjatywy dobroczynne,
projekty wolontariackie/ekologiczne,
trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu,
upominki świąteczne,
świadczenia świąteczne,
sekcje sportowe,
program kafeteryjny,
wczasy pod gruszą,
programy wellbeingowy,
atrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów banku,
system premiowy.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.