- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Małopolskie
- Doradca klienta, sprzedawca - Kraków
- Doradca klienta, sprzedawca - Grzegórzki
Doradca Klienta Miele Experience Center
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy klienta!
Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz pracę w zespole, zgłoś się do nas!
Twój zakres obowiązków
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Przestrzeganie obowiązujących procedur, regulaminów
Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Dbałość o powierzone mienie firmy
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie
Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok
Znajomość pakietu MS Office
Umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności pracy w zespole
Odporność na stres i asertywność
Orientacja na jakość obsługi i na potrzeby klienta
Umiejętności przyswajania zagadnień technicznych związanych z obsługą urządzeń Miele
Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1
Benefity:
prywatna opieka medyczna
dodatkowy urodzinowy dzień wolny
zniżki na produkty Miele
dofinansowanie do karty Multisport
system kafeteryjny MyBenefit
warsztaty rozwojowe na zewnętrznej platformie
opieka psychologiczna
dofinansowanie do platformy nauki języka angielskiego
ubezpieczenie NNW w życiu prywatnym
dodatkowy dzień wolny na wolontariat
karta lunchowa
Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?