Doradca klienta internetowego
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Opis
smartSPOT to polska firma zajmująca się sprzedażą smartfonów oraz akcesoriów do telefonów. Działamy na rynku od ponad 16 lat. Tworzymy własną markę GRIZZ i produkujemy wysokiej jakości szkła do smartfonów oraz folie zabezpieczające ekrany samochodowe, elementy wnętrza samochodu i karoserii. Posiadamy 18 salonów stacjonarnych w największych miastach w Polsce oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy.
Poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Doradcy Klienta Internetowego, która dołączy do naszego zespołu e-commerce. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi w formie zdalnej i chcesz rozwijać swoje kompetencje, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Stanowisko: Doradca Klienta Internetowego
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski (praca stacjonarna)
Wymiar godzin: pełen etat
Przedział godzinowy: od poniedziałku do piątku 8-16 lub 10-18 oraz w wybrane soboty 10-15
Wynagrodzenie: 31 zł brutto za godzinę + prowizja
Jeśli:
jesteś samodzielny,
w pracy chcesz mieć stały kontakt z innymi ludźmi,
potrafisz zarządzać swoimi zadaniami,
wyróżniasz się ponadprzeciętną kulturą osobistą,
jesteś aktywny/aktywna i nie lubisz stagnacji,
masz energię do działania, która nie gaśnie przy pierwszej napotkanej trudności,
szybko nawiązujesz przyjazne relacje z ludźmi,
dobrze operujesz słowem mówionym i pisanym,
znasz język angielski,
szybko zdobywasz wiedzę,
TA PRACA JEST DLA CIEBIE!
Czego wymagamy?
zainteresowania branżą telefonów i nowoczesnymi technologiami,
umiejętności obsługi komputera oraz aplikacji: Messenger i Instagram ,
znajomości języka angielskiego,
nienagannego posługiwania się językiem polskim (w mowie i piśmie)
samodzielności,
chęci rozwoju.
Doświadczenie w pracy w Call Center mile widziane.
Co oferujemy?
pakiet benefitów (Multisport i Multilife),
umowę zlecenia,
uczciwy system premiowy,
profesjonalne szkolenie od podstaw,
pracę w stabilnej, polskiej firmie (jesteśmy na rynku od 16 lat),
wsparcie i sprawne rozwiązywanie napotkanych problemów.
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie reklamacji i wypracowywanie kompromisów z trudnymi klientami,
Obsługa sklepu Allegro, Empik, strony internetowej,
Odbieranie telefonów od klientów i odpowiedzi na wiadomości mailowe,
Obsługa komunikatorów (np. Messenger),
Odpowiedzi na komentarze w Social Mediach
Raportowanie prowadzonych działań.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?