Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Twój zakres obowiązków:
Sprzedaż ubezpieczeń przez telefon – analiza potrzeb klientów i proponowanie dopasowanych rozwiązań.
Prowadzenie rozmów doradczych, edukowanie klientów i wyjaśnianie warunków polis.
Obsługa dokumentacji sprzedażowej i posprzedażowej, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie.
Realizacja celów sprzedażowych z dbałością o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną i empatyczną obsługę.
Nasza oczekiwania:
Minimum wykształcenie średnie (matura).
Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
Zaświadczenie o niekaralności,
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku między 7:00 a 21:00, w sobotę 8:00 – 16:00),
Umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu,
Komunikatywność i zdolność do prostego przekazywania złożonych informacji,
Orientacja na doradztwo zamiast agresywnej sprzedaży.
Mile widziane:
Znajomość produktów ubezpieczeniowych,
Sprzedaż usług finansowych lub ubezpieczeniowych,
Doświadczenie w pracy z systemami sprzedażowymi.
To oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży i jakości obsługi;
Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia;
Profesjonalne wdrożenie i wsparcie doświadczonego zespołu;
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
Pakiet świadczeń socjalnych (m.in.: świadczenie urlopowe oraz świadczenie świąteczne);
Prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życie.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?