- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Podkarpackie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Krosno
Lokalizacja
Krosno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
OPIS
Na co dzień w naszym zespole:
dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,
nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,
opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym portfelu,
podejmujesz decyzje kredytowe zgodnie z posiadanymi kompetencjami,
przeprowadzasz wstępną analizę danych finansowych i ekonomicznych firm,
realizujesz indywidualne cele sprzedażowe,
rozszerzasz zakres współpracy z przedsiębiorcami poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego S.A,
wykonujesz czynności sprzedażowe i posprzedażowe w oparciu o najwyższe standardy jakości obsługi klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
masz wiedzę z zakresu ekonomii i bankowości,
masz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klientów instytucjonalnych,
posiadasz prawo jazdy kat. B,
posiadasz wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, bankowość),
potrafisz analizować dane ekonomiczno-finansowe firm,
znasz lokalny rynek przedsiębiorców,
znasz techniki sprzedaży i z powodzeniem potrafisz je stosować.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Krosno,
Podkarpackie