Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane Dzisiaj o 12:25

Doradca(-czyni) ds. współpracy z klientem SME - Lublin

Santander Bank Polska S.A. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Lublin

Opis

To masz na bank:

  • umowa o pracę,

  • pracę stacjonarną w biurze w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką),

  • praca na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a)

  • zespół/lider: Zesp. Zdalnej Współpracy z Klientem SME1 (Magdalena Zarczuk)

  • cel: bieżąca obsługa klienta/oferowanie klientom produktów i dopasowanie ich do potrzeb

Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.

Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.

Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.

Aplikuj, jeśli:

  • potrafisz budować pozytywne relacje z Klientami,

  • jesteś komunikatywny/a, gotowy/a do pomocy, nastawiony/a na cel,

  • potrafisz identyfikować potrzeby Klienta i reagować na nie,

  • zaangażowanie w realizację zadań,

  • lubisz pracować zespołowo,

  • posiadasz znajomość MS Office.

Twoje zadania w tej roli:

  • profesjonalna obsługa posprzedażowa Klientów firmowych w kanałach zdalnych,

  • promowanie i sprzedawanie produktów i usług bankowych dla Klientów MŚP,

  • realizowanie zadań sprzedażowych przy zachowaniu najwyższych standardów jakości,

  • budowanie długofalowych relacji z Klientami, dbając o podnoszenie ich satysfakcji,

  • obsługiwanie klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa,

  • stosowanie najlepszych polityk banku i czynników zmniejszających ryzyko.

Na bank zadbamy dla Ciebie o:

  • umowę o pracę (1/8 w SBP/ 7/8 w Mellon),

  • pracę hybrydową w biurze (lokalizacja na początku oferty),

  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),   

  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,   

  • kartę Multisport,   

  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,  

  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,  

  • wyprawkę dla dzieci,  

  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,   

  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,   

  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.

Jak wygląda wdrożenie i rozwój?

  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.

  • Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy.

  • Na początku Twój/oja przełożona pokaże Ci naszą kulturę organizycjną i odpowie na wszystkie pytania.

  • Po okresie wdrożenia zaczniesz rozpoczniesz pracę na planach sprzedażowwych, a za ich realizację otrzymasz premię.

Dołącz do nas w kilku krokach:

  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.  

  • Spotkaj się (online) z managerem.

  • Pracuj z nami w naszym zespole!

Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.

Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1028515669
Darmowa aplikacja na Twój telefon