Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
KeyFrame Lab
Dodane 03 października 2025

Dla Studentów | Asystent/ka wsparcia klientów w firmie IT (jęz. RU/UA)

KeyFrame Lab

Wynagrodzenie

30,50 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Praktyka / staż

Lokalizacja

Januszowicka 5

53-125 Wrocław, Krzyki

Wskazówki dojazdu

Opis

Do naszego zespołu poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby do pracy biurowej, która wesprze nas w codziennych działaniach operacyjnych i obsłudze klientów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rosnącą liczbą projektów, oferujemy długofalową współpracę w stabilnym i przyjaznym środowisku pracy.

Oferta skierowana jest do studentów studiów stacjonarnych (niezaocznych), którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w branży IT i rozwijać się w obszarze nowoczesnych technologii biznesowych. Chętnie zatrudnimy obywateli Białorusi i Ukrainy.

Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia – najważniejsze są dla nas motywacja, chęć nauki oraz zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy i działania w dynamicznym środowisku IT.

O nas: Jesteśmy firmą IT specjalizującą się w automatyzacji procesów biznesowych oraz wdrożeniach CRM, ERP, AI i Cloud. Działamy w Polsce od 2016 roku. Nasz zespół liczy 12 osób z Polski, Białorusi i Ukrainy. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu. Jesteśmy Złotym Partnerem Bitrix24.pl – numer 1 na Dolnym Śląsku.

Wymagania:

  • Status studenta studiów stacjonarnych (w CV należy podać nazwę uczelni, kierunek i rok studiów)

  • Dyspozycyjność ok. 20 godzin tygodniowo

  • Biegła znajomość języka polskiego i rosyjskiego lub ukraińskiego (w mowie i piśmie)

  • Umiejętność poprawnego i szybkiego pisania

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole

  • Punktualność i odpowiedzialność

  • Komunikatywność i empatia

  • Nastawienie na cel i rezultat

Zakres obowiązków:

  • Komunikacja z obecnymi i nowymi klientami (telefonicznie i mailowo)

  • Organizacja i koordynacja spotkań z klientami

  • Wystawianie i weryfikacja dokumentów oraz faktur

  • Wsparcie klientów w obsłudze CRM i kwestiach technicznych

  • Obsługa procesów i danych w systemie CRM

  • Wsparcie w bieżących sprawach administracyjnych

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie 30,50 zł/h netto

  • Średni wymiar czasu pracy: 80 godzin miesięcznie

  • Możliwość zwiększenia liczby godzin dopiero po 6‑miesięcznym okresie współpracy i zdobyciu odpowiednich kompetencji

  • Stabilna współpraca na podstawie umowy zlecenia (okres próbny: 3 miesiące)

  • Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze klasy A z całodobowym dostępem (ul. Januszowicka, blisko SkyTower, Wrocław)

  • Elastyczny grafik ułatwiający pogodzenie pracy z zajęciami na uczelni

  • Pełne wdrożenie i codzienne wsparcie zespołu oraz przełożonego

  • Szkolenia wewnętrzne i możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu IT, CRM i automatyzacji procesów biznesowych

  • Perspektywa rozwoju i długoterminowej współpracy w firmie technologicznej z możliwością awansu wewnętrznego

Proces rekrutacyjny:

  • Analiza CV – zespół HR przeanalizuje Twoje CV i w ciągu 3 dni roboczych zaprosi Cię na spotkanie rekrutacyjne, jeśli będzie ono zgodne z naszymi oczekiwaniami.

  • Rozmowa kwalifikacyjna – online (Google Meet) z kierownikiem działu.

  • Testy praktyczne – 45 minut, zawierające zadania na logikę oraz sprawdzające umiejętność pisania w języku polskim; odbywają się w naszym biurze przy ul. Januszowickiej 5

  • Dwu‑dniowe szkolenie stacjonarne i testy certyfikacyjne Bitrix24 w celu uzyskania imiennego certyfikatu technicznego.

Jak aplikować?

Prześlij swoje CV przez portal OLX.

Aplikuj
ID: 1027416552

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon