
Wynagrodzenie
6 900 - 7 700 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Fabryczna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Wrocław, Fabryczna
Opis
Customer Issue Resolution (CIR) Representative
Lokalizacja: Wrocław/model hybrydowy
Start: 1 grudnia 2025
Umowa o pracę tymczasową: czas określony do 31 maja 2026 (6 miesięcy)
Wynagrodzenie: 6900–7700 PLN brutto/miesięcznie
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej poszukujemy Customer Issue Resolution Representative. Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami klientów – od fakturowania i reklamacji po działania windykacyjne.
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów dotyczących faktur, płatności i reklamacji (E2E CIR Management)
Współpraca z zespołami jakości oraz klientami w celu rozwiązywania sporów i zaległości
Praca z poufnymi danymi finansowymi
Utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji i zaufania w relacjach z klientami
Praca w systemach SAP i Salesforce (wymagane aktualne szkolenia/certyfikaty)
Udział w projektach optymalizujących procesy zespołu
Możliwość rozwoju w kierunku roli superusera CIR oraz prowadzenia szkoleń
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, biznes – inne również mile widziane)
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, finansów, sprzedaży lub łańcucha dostaw
Znajomość SAP i Salesforce
Umiejętność analizy danych finansowych, negocjacji oraz doradztwa kredytowego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowy język będzie atutem)
Wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej
Zdolność do pracy zgodnie z KPI, terminowo i zgodnie z obowiązującymi procedurami
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
