Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Wilda
anna.krakowiak
Dodane 02 maja 2024

Customer Service Specialist

Lokalizacja

Poznań, Wilda

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Opis stanowiska

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Od 2018 r. Jesteśmy nagradzani Gwiazdą Jakości Obsługi oraz zajmujemy 4 miejsce w zestawieniu TOP10 marek oferujących najlepsze Customer Experience

  • Wspieramy Klienta i Partnera na każdym etapie jego korzystania z serwisu Allegro

  • Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów i Partnerów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie

  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie

  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych

  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci

  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro

  • Znajdziesz się w środowisku zaangażowanych i nieprzeciętnych ludzi - 90% naszych pracowników poleciłoby Allegro jako świetne miejsce pracy!

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp

  • Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców - naszym celem jest bycie najlepszym działem obsługi Klienta w Polsce.

  • Zbudujesz pozytywną relację z Klientem (Kupującym) lub Partnerem (Sprzedającym)

  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu

Ze swojej strony oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej MindUp

  • Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych 

  • Podczas miesięcznego onboardingu poznasz tajniki obsługi Klienta i Partnera w Allegro

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: email, telefon, czat, WhatsApp, Messenger 

  • Jesteś elastyczny(a), gotowy(a) do pracy w systemie równoważnym (praca również w weekendy oraz święta) - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkach 

  • Dobrze czujesz się w komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie B2

  • Potrafisz analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie

  • Masz podzielną uwagę i potrafisz obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie.

  • Lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi

  • Jesteś otwarty(a) i pełny(a) energii, a zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych 

Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć

Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Poznań, Wilda

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Wilda
ID: 914385649

Darmowa aplikacja na Twój telefon