
Lokalizacja
Emilianów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
05-250 Emilianów
Opis
Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.
Twoje zadania
Na stanowisku brygadzisty ds. przyjęcia towaru (m/x/k):
operacyjnie prowadzisz pracę zespołu na zmianie,
planujesz i rozliczasz czas pracy określonych pracowników,
nadzorujesz przestrzeganie ustalonych zasad i procedur w zakresie BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
utrzymujesz obowiązujące zasady według instrukcji HACCP i przeprowadzasz kontrolę w tym obszarze,
nadzorujesz zniszczenia towaru podczas transportu i podpisujesz dokumenty reklamacji,
nadzorujesz współpracę z firmami spedycyjnymi,
koordynujesz proces zwrotu towarów ze sklepów,
zapewniasz wymagany obieg dokumentów,
przyjmujesz, kontrolujesz i dystrybuujesz wewnętrznie towar,
przestrzegasz kolejności przyjęć zgodnie z systemem awizacyjnym,
odpowiadasz za księgę zwrotu palet i innych opakowań zwrotnych,
odpowiadasz za czystość i porządek miejsca pracy,
monitorujesz przestrzeganie procedur wewnętrznych w dziale i reagujesz na nieprawidłowości.
Nasze oczekiwania
Aplikuj na stanowisko brygadzisty ds. przyjęcia towaru (m/k/x), jeśli:
masz 3-letnie doświadczenie w obszarze gospodarki magazynowej,
masz doświadczenie w planowaniu i delegowaniu zadań,
znasz dokumentację związaną z gospodarką magazynową i transportem,
bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę i efektywnie organizujesz pracę swoją i innych,
potrafisz pracować w zmieniających się warunkach,
potrafisz współpracować z klientami zewnętrznymi,
potrafisz dobrze się komunikować,
masz średnie wykształcenie,
znasz system SAP i EWM,
znasz pakiet MS Office.
możesz pracować w systemie zmianowym.
Twoja znajomość LEAN będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy.
Umowę na czas nieokreślony po roku.
Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.
Możliwości rozwoju – możesz brać udział w rekrutacjach wewnętrznych, szkoleniach i uczyć się języków obcych na platformie.
Program wdrożenia – rozpoczniesz pracę od szkoleń wdrożeniowych „Power days”, a potem zaopiekuje się Tobą buddy.
Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.
Proces rekrutacji
Złóż aplikację
Kliknij przycisk aplikuj po prawej stronie w tym ogłoszeniu. Wypełnij formularz i załącz CV.
Poczekaj na kontakt
Dzwonimy do wybranych kandydatów i zapraszamy ich na spotkanie rekrutacyjne.
Spotkaj się z nami
Na spotkaniu opowiesz nam o sobie i swoim doświadczeniu. Dowiesz się też więcej o pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Poczekaj na decyzję
Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci naszą decyzję.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.