- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Małopolskie
- Pozostałe oferty pracy - Kraków
- Pozostałe oferty pracy - Grzegórzki
Biuro nieruchomości zatrudni doradcę klienta.
Wynagrodzenie
5 000 - 40 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Praktyka / staż, Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Palace Group Estate Sp. z o.o. zatrudni najlepszych
kandydatów/kandydatki na stanowisko:
Doradca ds. spraw sprzedaży i najmu nieruchomości.
Praca w miejscowości - Kraków, Centrum, Grzegórzki.
Zakres obowiązków:
Doradca ds. Nieruchomości to praca, która polega na kompleksowej obsłudze
Klienta — od negocjacji i podpisania umowy, aż po finalizację transakcji i
monitorowanie jej szczegółów na każdym kroku.
Obowiązki na tym stanowisku to m.in. :
-Obsługa klientów biura pod kątem sprzedaży, wynajmu czy zakupu, najmu nieruchomości, a także kontakt w sprawie doradztwa i rozwiązywanie bieżących problemów,
-Wykonywanie zdjęć, video i rzutów nieruchomości oraz przygotowanie oferty,
-Współpraca z innymi agentami nieruchomości, również z działami handlowymi,
deweloperów,
-Pozyskiwanie nowych klientów i ofert do swojej bazy.
Nasze wymagania:
Poszukujemy osoby dyspozycyjnej poniedziałek-piątek . Która ma predyspozycje do samodzielnej pracy, a także potrafi współpracować z zespołem. To, co jest dla nas ważne przy wyborze kandydata, to:
Prezencja i miła aparycja,
- Minimum rok doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku –warunek oczekiwany. Ewentualnie wyjątkowe umiejętności i zdolności. Mile widziana znajomość marketingu internetowego. Istnieje możliwość odbycia płatnego stażu przez osoby bez doświadczenia, a posiadające wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Chęć do rozwoju, zdobywania nowej wiedzy na szkoleniach oraz tej, którą będziemy się dzielić na co dzień.
-Konieczne zainteresowania z branżą nieruchomości i marketingu internetowego.
-Umiejętność organizacji czasu — większość obowiązków to działania samodzielne, wymagające konsekwentnej realizacji założonego planu, a także częstego podejmowania decyzji. Czy też samodzielnego rozwiązywania bieżących problemów, również pod presją czasu.
-Wysokie zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.
-Umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz posiadanie prawa jazdy kat. B lub w trakcie.
-Znajomość branży nieruchomości, marketingu internetowego i social mediów – mile widziana. Zamiłowanie do fotografii, filmowania i obróbki zdjęć i video, tworzenia grafiki - bardzo mile widziana.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie
Zarobki na podstawie umowy B2B, z wynagrodzeniem prowizyjnym bez górnej granicy. Z możliwością uzyskania dodatkowej premii za realizację celów tygodniowych, miesięcznych i rocznych. Po zakończonym roku, wyjazd zagraniczny jako nagroda za wkład w wynik finansowy spółki.
Elastyczny czas pracy - sam planujesz czas pracy.
Nowoczesne, klimatyzowane biuro z panoramą Krakowa , na 11 piętrze Błękitnego biurowca, przy Aleja Pokoju 1, w Krakowie.
-Profesjonalne narzędzia do pracy — laptop, telefon, wysokiej jakości sprzęt fotograficzny.
-Możliwość zdobycia doskonalenia swoich umiejętności i codzienne szkolenie praktyczne z dedykowanym mentorem, cykliczne szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta i negocjacji.
Zapraszam najlepszych kandydatów do współpracy.
Prosimy o przesłanie wyczerpującego cv, koniecznie ze zdjęciem.
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?