Asystentka w Dziale Księgowości z orzeczeniem o niepełnosprawności
Lokalizacja
Adamowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Obowiązki:
Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych w systemie
Kontrola i rozliczanie wydatków oraz delegacji pracowników
Kontrola i nadzór nad ewidencją czasu pracy
Wsparcie w przygotowywaniu zestawień i raportów dla działu księgowości
Pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych i sprawozdawczych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu dokumentów
Bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu księgowości
Wymagania:
Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności wydane w Polsce
Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub administracji
Podstawowa znajomość zasad księgowości i finansów
Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
Umiejętność organizacji pracy, dokładność i rzetelność
Komunikatywność oraz chęć rozwoju w obszarze księgowości
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?