Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 25 października 2025

Asystentka Prezesa

PP ELGAZ Janusz Leksztoń

Wynagrodzenie

5 000 - 9 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Gdynia, Kamienna Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o dzieło

Lokalizacja

Gdynia, Kamienna Góra

Opis

Obowiązki:

Zatrudnię od zaraz Asystentkę Prezesa Zarządu, wymagane doświadczenie na tego typu stanowisku, perfekcyjna znajomość języka angielskiego- potwierdzona certyfikatem, znajomość Social Mediów i korzystania z wyszukiwarek internetowych, pełna dyspozycyjność, gotowość do podróży zagranicznych , brak nałogów, miła prezencja, posiadanie prawa jazdy z doświadczeniem za kierownicą. Do obowiązków należeć będzie przygotowywanie dokumentów dla Prezesa, kontakty z instytucjami, urzędami w USA oraz  na całym Świecie, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie podczas spotkań.  Mile widziana znajomość prawa. Wymagana samodzielność w pracy, wykazywanie inicjatywy. Osoby aplikujące na to stanowisko proszone są o przesłanie aktualnego CV z aktualnym zdjęciem i numerem telefonu, w języku polskim. CV musi zawierać zdjęcie , adres zamieszkania . CV z brakami lub w innych językach nie podlega rozpoznaniu. Po próbnym miesiącu (maksymalnie 3 miesiącach) istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.

Wszelkie informacje o działalności Fundacji dostępne są na stronie www.fundacjafenix.pl Zastrzegamy sobie prawo do swobodnego wyboru ofert, nie udzielamy żadnych informacji telefonicznie. Po dokonaniu wyboru potencjalnych ofert, wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Proszę nie przesyłać ofert bez perfekcyjnej znajomości języka angielskiego - znajomość średnio zaawansowana to nie kwalifikuje oferty do rozpoznania 

Aplikuj

  • Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.

  • Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.

  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.

  • Współpraca z różnymi działami firmy.

  • Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.

  • Przygotowywanie dokumentów dla klientów.

  • Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.

  • Wystawianie dokumentów księgowych.

  • Praca w różnych lokalizacjach.

  • Nadzór nad pracą zespołu.

  • Kontakty z kontrahentami na rynku USA

Wymagania:

  • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.

  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz Socjal mediów.

  • Skrupulatność i odpowiedzialność.

  • Dobre umiejętności interpersonalne.

  • Doświadczenie w pracy biurowej.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Biegła znajomość języka angielskiego.

  • Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

  • Umiejętność logicznego myślenia.

  • Minimum średnie wykształcenie.

Aplikuj
ID: 948130415

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon