
Asystentka - pracownik biurowy.
Lokalizacja
Władysławów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Władysławów
Opis
4MA S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystentka Działu Sprzedaży.
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert handlowych na podstawie spływających zapytań;
Wprowadzanie do systemu CRM danych dotyczących obsługi handlowej;
Monitorowanie ogłoszeń i postępowań przetargowych;
Wsparcie i aktywny udział przy przygotowaniu, kompletowaniu i składaniu
ofert przez Dział Sprzedaży;
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie opracowywania ofert;
Weryfikacja ofert we współpracy z Klientem.
Wymagania:
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office;
Zdolność do pracy w zespole oraz efektywnego zarządzania czasem;
Dokładność, sumienność, komunikatywność;
Mile widziane: doświadczenie w pracy związanej z obsługą Działu Sprzedaży, pracą z systemem CRM obiegiem dokumentów lub administracją biurową.
Oferujemy:
Współpracę z doświadczonym i wyspecjalizowanym zespołem;
Możliwość zdobywania wszechstronnego doświadczenia i rozwoju
zawodowego;
Stabilne zatrudnienie;
Ciekawą pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji rynkowej;
Niezbędne narzędzia do pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?