Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Opolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Ozimek
Dodane 26 kwietnia 2024

Asystentka Notariusza

Lokalizacja

Ozimek

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kancelaria Notarialna w Ozimku poszukuje pracownika biurowego/administracyjnego na stanowisku asystenta notariusza w sekretariacie kancelarii, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, po okresie próbnym. Oferujemy stabilne zatrudnienie, na dłuższą współpracę, w przyjaznej atmosferze.

Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.: obsługa sekretariatu, tj. odbieranie telefonów, korespondencja mailowa, przyjmowanie gości Kancelarii, korespondencja przychodząca oraz wychodząca, przygotowywanie pism przewodnich, wypisów i odpisów aktów notarialnych, poświadczeń kopii oraz poświadczeń podpisów, a także przygotowanie projektów aktów notarialnych. Ponadto prowadzenie rejestrów w systemie informatycznym, kontakt z klientami Kancelarii (m.in. udzielanie informacji w zakresie sposobu załatwienia sprawy, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania aktów notarialnych).

Od kandydatów wymaga się: wykształcenie prawnicze, administracyjne bądź ekonomiczne, umiejętności pracy w zespole, biegłej obsługi komputera a także urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej. Mile widziane doświadczenie w kancelarii notarialnej.

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich CV.

Aplikuj

Lokalizacja

Ozimek,

Opolskie

Opolskie, Ozimek
ID: 897591513

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon