Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Mokotów
Dodane 30 kwietnia 2024

Asystentka ds. Koordynacji biura oraz obsługi Klienta

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

M⋮BIURO - firma, która wraz z mKsięgowością oraz mKancelarią zapewniają kompleksową obsługę polskim i zagranicznym przedsiębiorcom od momentu rejestracji, poprzez outsourcing usług biurowych, stałą opiekę prawną, doradztwo podatkowe i obsługę księgową. Obecnie posiadamy 19 oddziałów w największych miastach Polski - do naszego zespołu poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania Kandydatki na stanowisko Asystentki ds. Koordynacji biura oraz obsługi Klienta.

Praca na cały etat - stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00

Zakres obowiązków: 

  • Wsparcie w koordynacji oddziału Warszawa - Domaniewska na podstawie zleconych zadań oraz dbanie o jego rozwój,

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,

  • Kontakt i utrzymywanie biznesowych relacji z Klientami,

  • Sporządzanie i przesyłanie ofert na prośbę Klientów oraz zawieranie umów,

  • Wystawianie faktur oraz ewidencję operacji gospodarczych w systemie wewnętrznym firmy,

  • Kontakt z Klientami w sprawie płatności 

  • Współpracę z pozostałymi działami naszej firmy oraz wsparcie w trakcie realizacji zastępstw w Warszawie,

  • Inicjowanie i aktywne uczestnictwo w zadaniach dodatkowych - możliwość rozwoju w dziedzinach dodatkowych z pełnym wsparciem osób prowadzących.

Wymagania:

  • Statusu studenta (warunek konieczny),

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w pracach administracyjnych,

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. podstawowym, 

  • Umiejętność organizowania czasu pracy, 

  • Cechy takie jak: profesjonalizm w podejściu do pracy oraz poczucie odpowiedzialności wykonywanych zadań, wysoka kultura osobista, systematyczność, samodzielność i pełne zaangażowanie,

  • Mile widziana znajomość Pakietu Office i/lub Systemu CRM.

Oferujemy:

  • Pracę na ambitnym, samodzielnym - w zależności od sytuacji, stanowisku w młodym i energicznym zespole,

  • Stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku (8:00 - 16:00),

  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze administracyjnym, prawnym, marketingowym lub HR - w zależności od preferencji,

  • BENEFITY: możliwość skorzystania z karty Multisport i opieki medycznej,

  • Odpłatne szkolenie po decyzji o zatrudnieniu oraz dalsze wsparcie w pierwszych, samodzielnych dniach pracy wraz z pełnym przygotowaniem i wręczeniem niezbędnych materiałów szkoleniowo-pomocniczych, 

  • Pracę w biznesowym centrum Warszawy - ul. Domaniewska 37

    Ponadto, oddział cieszy się świetnymi opiniami, które budowane są od wielu lat - na miejscu czeka Cię przyjazna atmosfera i zadowoleni, stali Klienci! 

Zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem - prosimy również o zapoznanie się z warunkami zatrudnienia, tj. praca na cały etat, umowa zlecenie, obowiązkowy status studenta.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 915438941

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon